kantoorboek
0

BOER, CONNIE DE

MEDIA EN PUBLIEK

60,50incl BTW

Dit boek wordt geprint en duurt gemiddeld 5 werkdagen

  • Vertrouwd sinds 1927

  • Persoonlijke aandacht en advies

  • Vanaf 17,50 gratis verzenden NL & BE

  • Meer dan 150.000 artikelen online

Omschrijving MEDIA EN PUBLIEK

Ondervinden kinderen last van veel televisiekijken? Heeft een mediaboodschap invloed op het gedrag of de meningsvorming van mensen? Waarom en waarvoor gebruiken we de media? Niet alleen sociale wetenschappers, maar ook politici, opvoeders en anderenhebben zich de afgelopen decennia steeds meer beziggehouden met deze vragen.

In Media en publiek worden de belangrijkste theorieen besproken die binnen communicatiewetenschap gangbaar zijn en betrekking hebben op de werking van de media. Veel van deze theorieen zijn gericht op het verklaren van effecten van de media op het publiek. Daarnaast worden ook theorieen besproken die de relatie tussen media en publiek meer vanuit het standpunt van het publiek bekijken en het mediagebruik proberen te verklaren.

De wereld van de communicatie verandert razendsnel. Deze zevende druk is geheel herzien en geactualiseerd.

Media en publiek is geschreven voor studenten communicatie in het hoger onderwijs en geinteresseerden in de media en hun effecten.

Reviews

0.0/5.0

Gemiddelde uit  0 reviews

Nog geen reviews geschreven