- Boeken
- Informatief
- Alfa
- non-fictie info/prof
- MARKETING EN SALES IN DE FITNESSBRANCHE
VAN DER STEEGE, PETER
MARKETING EN SALES IN DE FITNESSBRANCHE
49,50incl BTW
Vertrouwd sinds 1927
Persoonlijke aandacht en advies
Vanaf 17,50 gratis verzenden NL & BE
Meer dan 150.000 artikelen online
Omschrijving MARKETING EN SALES IN DE FITNESSBRANCHE
De fitnessbranche in Europa is de laatste tien jaar enorm gegroeid. Zo is het aantal leden gestegen van 36 naar 62 miljoen.Er zijn veel ontwikkelingen geweest die daarmee samenhangen, zoals de opkomst van budget ketens, de toegenomen populariteit van
personal training, small group training, groepsfitness en virtuele programma''s. Voorts zijn boutique studio''s
aan het toenemen en ook het gebruik van apps en wearables.
Meerdere ontwikkelingen zijn gekoppeld aan de opkomst van het int
ernet en smartphones. Dit soort technologische trends zijn medebepalend voor een verschuiving in de commerciele activiteiten binnen de fitness sector. Voorheen waren marketing en sales activiteiten overwegend offline,terwijl tegenwoordig de factor on
line gigantisch belangrijk is geworden, zoals
de diverse vormen van social media.
Voor ieder bedrijf zijn de concepten van marketing en sales cruciaal omdat ze het verschil bepalen tussen succes en falen. Deze twee begrippen worden vaak
in een adem genoemd, terwijl ze toch flink van elkaar verschillen. In dit boek worden marketing en sales vanuit diverse perspectieven besproken, gepaard gaand met een veelheid aan praktische tips.
Het boek telt elf hoofdstukken waarin onder meer
de volgende thema''s worden
behandeld:
* Zes P''s van marketing.
* Prijsbepaling in de fitness sector.
* Marketingcommunicatie;
offline versus online.
* Marketing en sales in groepsfitness.
* Marketing en sales in
personal training.
* Personal branding
Dit boek is bedoeld voor ondernemers en managers in de fitness en leisure
sector. Een unieke groep van experts heeft bijgedragen aan deze publicatie.
Zij verschaffen verrassende inzichten en
leveren praktische strategieen om de
komende tien jaar mee aan de slag te gaan.
personal training, small group training, groepsfitness en virtuele programma''s. Voorts zijn boutique studio''s
aan het toenemen en ook het gebruik van apps en wearables.
Meerdere ontwikkelingen zijn gekoppeld aan de opkomst van het int
ernet en smartphones. Dit soort technologische trends zijn medebepalend voor een verschuiving in de commerciele activiteiten binnen de fitness sector. Voorheen waren marketing en sales activiteiten overwegend offline,terwijl tegenwoordig de factor on
line gigantisch belangrijk is geworden, zoals
de diverse vormen van social media.
Voor ieder bedrijf zijn de concepten van marketing en sales cruciaal omdat ze het verschil bepalen tussen succes en falen. Deze twee begrippen worden vaak
in een adem genoemd, terwijl ze toch flink van elkaar verschillen. In dit boek worden marketing en sales vanuit diverse perspectieven besproken, gepaard gaand met een veelheid aan praktische tips.
Het boek telt elf hoofdstukken waarin onder meer
de volgende thema''s worden
behandeld:
* Zes P''s van marketing.
* Prijsbepaling in de fitness sector.
* Marketingcommunicatie;
offline versus online.
* Marketing en sales in groepsfitness.
* Marketing en sales in
personal training.
* Personal branding
Dit boek is bedoeld voor ondernemers en managers in de fitness en leisure
sector. Een unieke groep van experts heeft bijgedragen aan deze publicatie.
Zij verschaffen verrassende inzichten en
leveren praktische strategieen om de
komende tien jaar mee aan de slag te gaan.
Leesfragment
Specificaties
- MerkBlackBoxPublishers
- GroepNON-FICTIE INF/PROF (600)
- Categorieënnon-fictie info/prof
- Barcode9789083013428
- LeverstatusActief
Reviews
0.0/5.0
Gemiddelde uit 0 reviews
Meest behulpzame reviews
Nog geen reviews geschreven