- Boeken
- Informatief
- Gamma
- economie en bedrijf2
- management alg.
- KLACHTEN EN KANSEN
THOMASSEN, JEAN-PIERRE
KLACHTEN EN KANSEN
55,75incl BTW
Vertrouwd sinds 1927
Persoonlijke aandacht en advies
Vanaf 17,50 gratis verzenden NL & BE
Meer dan 150.000 artikelen online
Omschrijving KLACHTEN EN KANSEN
Een klacht is een kans. Een kans om van een ontevreden patient weer een tevreden patient te maken, een kans om een potentieel verloren patient te behouden, een kans om de reputatie van het ziekenhuis te verbeteren en een kans om van de klacht te lere
n. Klachten vormen dus waardevolle signalen voor elk ziekenhuis en elke zorgverlener net als allerlei andere vormen van patientenreacties, zoals suggesties, opmerkingen, complimenten, wensen en de resultaten van patienttevredenheidsonderzoek.
r/>Marktwerking, een kritischer en mondiger patient en de mogelijke invoering van de Wet clientenrechten zorg maken het noodzakelijk dat klachten en klachtbehandeling op de (mentale) agenda van elke medewerker, medisch specialist, manager, raad van b
estuur en Clientenraad komen te staan. Dit niet zozeer vanuit een juridisch-procedurele benadering maar vanuit de perspectieven van kwaliteit, patientgerichtheid en marketing.
Aan de hand van vele praktijkvoorbeelden, resultaten van onderzo
eken en theorie geven de auteurs een inzicht in de huidige situatie, de uitdagingen en de wijze waarop ziekenhuizen hier invulling aan kunnen geven.
n. Klachten vormen dus waardevolle signalen voor elk ziekenhuis en elke zorgverlener net als allerlei andere vormen van patientenreacties, zoals suggesties, opmerkingen, complimenten, wensen en de resultaten van patienttevredenheidsonderzoek.
r/>Marktwerking, een kritischer en mondiger patient en de mogelijke invoering van de Wet clientenrechten zorg maken het noodzakelijk dat klachten en klachtbehandeling op de (mentale) agenda van elke medewerker, medisch specialist, manager, raad van b
estuur en Clientenraad komen te staan. Dit niet zozeer vanuit een juridisch-procedurele benadering maar vanuit de perspectieven van kwaliteit, patientgerichtheid en marketing.
Aan de hand van vele praktijkvoorbeelden, resultaten van onderzo
eken en theorie geven de auteurs een inzicht in de huidige situatie, de uitdagingen en de wijze waarop ziekenhuizen hier invulling aan kunnen geven.
Specificaties
- MerkBOOM
- GroepBEDRIJFSKUNDE ALG (800)
- Categorieënmanagement alg.
- Barcode9789013091595
- LeverstatusActief
Reviews
0.0/5.0
Gemiddelde uit 0 reviews
Meest behulpzame reviews
Nog geen reviews geschreven