- Boeken
- Informatief
- Gamma
- economie en bedrijf
- bedrijfseconomie
- HANDBOEK SPONSORING EN FONDSENWERVING
WESTEN, HANS VAN DER
HANDBOEK SPONSORING EN FONDSENWERVING
39,99incl BTW
Vertrouwd sinds 1927
Persoonlijke aandacht en advies
Vanaf 17,50 gratis verzenden NL & BE
Meer dan 150.000 artikelen online
Omschrijving HANDBOEK SPONSORING EN FONDSENWERVING
Het compleet vernieuwde Handboek Sponsoring en Fondsenwerving voor nonprofit organisaties is een concrete, stap-voor-stap handleiding om te starten met of veel meer te halen uit sponsor- en fondsenwerving. Het biedt iedereen, ongeacht achtergrond, opleiding en ervaring, houvast en praktische handreikingen om extra geldstromen te ontwikkelen, structureel of voor grote eenmalige projecten.
Hoe werft u donateurs, via crowdfunding en met klassieke instrumenten als direct mail? Hoe ontwikkelt u sponsorpartnerships met bedrijven? Hoe werft u grote giften van vermogende particulieren, vermogensfondsen of loterijen? Hoe werkt het met nalatenschappen en subsidies van diverse overheden? En hoe organiseert u succesvolle fondsenwervende evenementen en acties? Met veel actuele voorbeelden laten Hans van der Westen en Sofie Bienert zien hoe theorieen en methodes in de praktijk werken, mede dankzij de inbreng van vele ervaringsdeskundigen en specialisten. Zij gaan in op trends alsde snelgroeiende wereld van online fondsenwerving, het veelbelovende werven van nalatenschappen en de veranderingen in de sponsormarkt.
Daarnaast besteden de auteurs veel aandacht aan de interne voorbereiding en een stapsgewijze aanpak naareen wervingsplan dat werkt. En aan kosten en baten en fiscale, juridische en ethische aspecten. Zo is en blijft deze nieuwe editie het complete handboek voor iedereen die wil starten met of zich wil verdiepen in sponsoring en fondsenwerving!
Hoe werft u donateurs, via crowdfunding en met klassieke instrumenten als direct mail? Hoe ontwikkelt u sponsorpartnerships met bedrijven? Hoe werft u grote giften van vermogende particulieren, vermogensfondsen of loterijen? Hoe werkt het met nalatenschappen en subsidies van diverse overheden? En hoe organiseert u succesvolle fondsenwervende evenementen en acties? Met veel actuele voorbeelden laten Hans van der Westen en Sofie Bienert zien hoe theorieen en methodes in de praktijk werken, mede dankzij de inbreng van vele ervaringsdeskundigen en specialisten. Zij gaan in op trends alsde snelgroeiende wereld van online fondsenwerving, het veelbelovende werven van nalatenschappen en de veranderingen in de sponsormarkt.
Daarnaast besteden de auteurs veel aandacht aan de interne voorbereiding en een stapsgewijze aanpak naareen wervingsplan dat werkt. En aan kosten en baten en fiscale, juridische en ethische aspecten. Zo is en blijft deze nieuwe editie het complete handboek voor iedereen die wil starten met of zich wil verdiepen in sponsoring en fondsenwerving!
Leesfragment
Reviews
0.0/5.0
Gemiddelde uit 0 reviews
Meest behulpzame reviews
Nog geen reviews geschreven