- Boeken
- Informatief
- Gamma
- economie en bedrijf2
- marketing
- DIVERSITEITSCOMMUNICATIE
TIGGELOVEND, INGRID
DIVERSITEITSCOMMUNICATIE
19,95incl BTW
Vertrouwd sinds 1927
Persoonlijke aandacht en advies
Vanaf 17,50 gratis verzenden NL & BE
Meer dan 150.000 artikelen online
Omschrijving DIVERSITEITSCOMMUNICATIE
WAT LEES JE IN DIT BOEK?
Een onderzoek bij 303 communicatiemedewerkers door Arteveldehogeschool,
gesprekken met experten, de expertise van communicatiemedewerkers,
literatuuronderzoek, de actualiteit en de ervaringen van de auteur kruiden
het boek Diversiteitscommunicatie. Verbindende communicatie & marketing.
Het begrip diversiteitscommunicatie introduceert een manier van werken om
doelgericht, duurzaam en geloofwaardig te communiceren naar iedereen van de
diverse doelgr
oep.
HOOFDSTUK 1
Samen met de auteur neem je een duik in de kleurrijke samenleving met
actuele cijfers en tendensen. Ook de opkomst van nieuwe stemmen, het
kruispuntdenken en de dekolonisatiebeweging passeren de revue.
HOOFDSTUK 2
Slagen communicatiemedewerkers erin om iedereen te bereiken en aan
te spreken? Het communicatieonderzoek en de eigen ervaringen van
communicatiemedewerkers komen aan bod.
HOOFDSTUK 3
Wat is nu diversiteitscommunicatie? Stap per s
tap wordt het begrip uitgelegd, als ook etno- en moslimmarketing.
HOOFDSTUK 4
Diversiteitscommunicatie heeft een vruchtbare bodem nodig: een
diversiteitsbeleid dat door iedereen uitgedragen en beoordeeld wordt.
HOOFDSTUK 5
Connect
ie maken met de doelgroep kan enkel maar als je je oor te luisteren legt. Met veldonderzoek kan men het eigen referentiekader overstijgen.
HOOFDSTUK 6
Het communicatieplan, scherpe communicatiedoelen maar ook het
gedragsvraagstuk komen in
beeld, net zoals de leesvaardigheden en de digitale en visuele geletterdheid van de doelgroep.
HOOFDSTUK 7
Twaalf tips worden helder uitgelegd en geillustreerd met als doel om
geloofwaardig en duurzaam te communiceren naar de doelgroep.<
br/>
EEN BOEK MET DAADKRACHT!
* met tal van voorbeelden van campagnes en communicatiematerialen
* met onderzoeksgegevens van 303 communicatiemedewerkers
* met doorverwijs informatie naar databanken, boeken, websites, artikelen,
cijfers, rapporten en boeiende organisaties
* met 102 voetnoten om verder op zoek te gaan
* met een zelfscan van 103 vragen om meer inzicht te krijgen in welke mate
je zelf of jouw collega''s rekening houden met de superdiversiteit
Een onderzoek bij 303 communicatiemedewerkers door Arteveldehogeschool,
gesprekken met experten, de expertise van communicatiemedewerkers,
literatuuronderzoek, de actualiteit en de ervaringen van de auteur kruiden
het boek Diversiteitscommunicatie. Verbindende communicatie & marketing.
Het begrip diversiteitscommunicatie introduceert een manier van werken om
doelgericht, duurzaam en geloofwaardig te communiceren naar iedereen van de
diverse doelgr
oep.
HOOFDSTUK 1
Samen met de auteur neem je een duik in de kleurrijke samenleving met
actuele cijfers en tendensen. Ook de opkomst van nieuwe stemmen, het
kruispuntdenken en de dekolonisatiebeweging passeren de revue.
HOOFDSTUK 2
Slagen communicatiemedewerkers erin om iedereen te bereiken en aan
te spreken? Het communicatieonderzoek en de eigen ervaringen van
communicatiemedewerkers komen aan bod.
HOOFDSTUK 3
Wat is nu diversiteitscommunicatie? Stap per s
tap wordt het begrip uitgelegd, als ook etno- en moslimmarketing.
HOOFDSTUK 4
Diversiteitscommunicatie heeft een vruchtbare bodem nodig: een
diversiteitsbeleid dat door iedereen uitgedragen en beoordeeld wordt.
HOOFDSTUK 5
Connect
ie maken met de doelgroep kan enkel maar als je je oor te luisteren legt. Met veldonderzoek kan men het eigen referentiekader overstijgen.
HOOFDSTUK 6
Het communicatieplan, scherpe communicatiedoelen maar ook het
gedragsvraagstuk komen in
beeld, net zoals de leesvaardigheden en de digitale en visuele geletterdheid van de doelgroep.
HOOFDSTUK 7
Twaalf tips worden helder uitgelegd en geillustreerd met als doel om
geloofwaardig en duurzaam te communiceren naar de doelgroep.<
br/>
EEN BOEK MET DAADKRACHT!
* met tal van voorbeelden van campagnes en communicatiematerialen
* met onderzoeksgegevens van 303 communicatiemedewerkers
* met doorverwijs informatie naar databanken, boeken, websites, artikelen,
cijfers, rapporten en boeiende organisaties
* met 102 voetnoten om verder op zoek te gaan
* met een zelfscan van 103 vragen om meer inzicht te krijgen in welke mate
je zelf of jouw collega''s rekening houden met de superdiversiteit
Specificaties
- MerkStudio Sesam
- GroepBEDRIJFSKUNDE ALG (800)
- Categorieënmarketing
- Barcode9789492784049
- LeverstatusActief
Reviews
0.0/5.0
Gemiddelde uit 0 reviews
Meest behulpzame reviews
Nog geen reviews geschreven