- Boeken
- Informatief
- Gamma
- economie en bedrijf2
- bedrijfskunde alg.
- CRISISMANAGEMENT
SLAMAN, HANS
CRISISMANAGEMENT
38,50incl BTW
Dit boek wordt geprint en duurt gemiddeld 5 werkdagen
Vertrouwd sinds 1927
Persoonlijke aandacht en advies
Vanaf 17,50 gratis verzenden NL & BE
Meer dan 150.000 artikelen online
Omschrijving CRISISMANAGEMENT
Crisismanagement
Orde in de chaos Hans Slaman
In Crisismanagement: orde in de chaos beschrijft Hans Slaman vanuit de praktijk hoe crisissituaties binnen organisaties overwonnen kunnen worden. Aan de hand van diverse praktijkvoorbeelden wordt inzicht gegeven in wat er allemaal komt kijken bij het managen van crisissituaties.
Thema?s die onder andere aan bod komen zijn:
? de impact van een crisis op mens en organisatie;
? hoe om te gaan met de media;
? het nut van scenariodenken;
? het omgaan met dilemma?s;
? het voeren van onderhandelingen;
? het sturen en beinvloeden van het verloop van een crisis;
? het managen van ketenpartners zoals autoriteiten, klanten en leveranciers.
Na het lezen van Crisismanagement: orde in de chaos bent u bekend met de kenmerken en oorzaken van een crisis. Ook begrijpt u welke concurrentievoordelen u kunt behalen door uw organisatie voor te bereiden op een crisis en te leren omgaan met een concrete crisis. U kent daarnaast de mogelijkheden om een organisatie voor te bereiden op een crisissituatie en hoe een concrete crisis het best kan worden aangepakt.
Orde in de chaos Hans Slaman
In Crisismanagement: orde in de chaos beschrijft Hans Slaman vanuit de praktijk hoe crisissituaties binnen organisaties overwonnen kunnen worden. Aan de hand van diverse praktijkvoorbeelden wordt inzicht gegeven in wat er allemaal komt kijken bij het managen van crisissituaties.
Thema?s die onder andere aan bod komen zijn:
? de impact van een crisis op mens en organisatie;
? hoe om te gaan met de media;
? het nut van scenariodenken;
? het omgaan met dilemma?s;
? het voeren van onderhandelingen;
? het sturen en beinvloeden van het verloop van een crisis;
? het managen van ketenpartners zoals autoriteiten, klanten en leveranciers.
Na het lezen van Crisismanagement: orde in de chaos bent u bekend met de kenmerken en oorzaken van een crisis. Ook begrijpt u welke concurrentievoordelen u kunt behalen door uw organisatie voor te bereiden op een crisis en te leren omgaan met een concrete crisis. U kent daarnaast de mogelijkheden om een organisatie voor te bereiden op een crisissituatie en hoe een concrete crisis het best kan worden aangepakt.
Reviews
0.0/5.0
Gemiddelde uit 0 reviews
Meest behulpzame reviews
Nog geen reviews geschreven