Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

Basisboek neuromarketing -neuro-onderzoek voor marketing - en communicatieprofessionals Zeeland, Eveline van

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
40,50
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Indien voor 18.00u besteld: Levertijd; 1-2 werkdagen
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

Veel mensen denken bij neuromarketing aan het ongemerkt beinvloeden van de consument door het brein de boodschap als het ware 'in te fluisteren'. Maar neuromarketing is meer dan dat. Neuromarketing biedt inzicht in zowel het bewuste als onbewuste proces in de mens. Door neuro- onderzoek in te zetten kunnen marketing- en communicatieprofessionals consumentengedrag beter begrijpen, effectiever communiceren en succesvoller innovaties vermarkten.


Basisboek neuromarketing geeft een kritische en wetenschappelijk onderbouwde inleiding in dit jonge onderzoeksgebied. Het model De complementaire cirkel van marktonderzoek helpt studenten en professionals om neuro-onderzoek in het bredere geheel van onderzoeksmethodes te plaatsen. Er wordt beschreven wat neuromarketing is en waarom en wanneer het ingezet kan worden. De werking van neuro-onderzoek wordt uitgelegd: hoe werkt het zenuwstelsel, welke onderzoekstechnieken zijn er en hoe kun je nagaan of deze technieken betrouwbaar, valide en ethisch verantwoord zijn? Ook een reeks van toepassingsmogelijkheden in marketing en communicatie komen middels diverse praktijkvoorbeelden aan bod.


Voor docenten zijn er op aanvraag PowerPoints en links naar aanvullend materiaal (o.a. filmpjes) bij het boek beschikbaar.


Basisboek neuromarketing is geschikt voor studenten aan marketing- en communicatieopleidingen in het hoger onderwijs en kan ingezet worden voor vakken zoals marktonderzoek, marketingcommunicatie en consumentengedrag.


Eveline van Zeeland studeerde Psychologie en Algemene Economie, doceerde aan diverse opleidingen en was HRM-adviseur. Ze werkt als docent en onderzoeker aan Fontys Hogeschool Marketing Management en promoveert op onderzoek naar neuro-onderzoek in een B2B context.


Taal: Nederlands
Verschijningsdatum: 25-06-2016

Specificaties

MerkCOUTINHO BV UITGEVERIJ
CategorieMarketing
Tags 2200104930847 9789046905180
EAN Code
Per STUK:2200104930847
Per STUK:9789046905180
Artikelcode0010493084
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen