Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

MERKEN EN SATIRE -ZOU JE DAT NOU MOGEN ZEGGEN OV ER... LANGEVELD, MARNIX

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
14,95
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Indien voor 18.00u besteld: Levertijd; 1-2 werkdagen
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

Er zijn heel wat voorbeelden van merkgebruik door cabaretiers. Ronald Goedemondt heeft (de geurkaarsen van) Sissy Boy afgebrand, Veldhuis & Kemper hebben vrijwel een hele voorstelling gewijd aan Club Robinson en over welk bekend merk heeft Lebbis eigenlijk geen tirade gehouden? Maar mag dat eigenlijk wel? En als een cabaretier dat mag zeggen, zou een columnist dat dan ook mogen schrijven? Of tekenen, in het geval van spotprenten en cartoons? Kortom: hoe staat het met de ruimte voor satire in het merkenrecht? Aan de hand van de beruchte 'Buckler-affaire' van Youp van 't Hek en vele andere aansprekende voorbeelden, probeert dit boekje een antwoord te geven op die vraag.
Taal: Nederlands
Aantal pagina's: 107
Verschijningsdatum: 15-12-2015

Specificaties

Merk63619 Import
CategorieOverig
Tags 2200104872734 9789086920570
EAN Code
Per STUK:2200104872734
Per STUK:9789086920570
Artikelcode0010487273
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

         

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen