Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

Klantenbehoud in fitnessclubs -Praktische retentie tools voor Managers Middelkamp, jan

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
49,50
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Indien voor 18.00u besteld: Levertijd; 1-2 werkdagen
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

Het boek Klantenbehoud in Fitnessclubs staat uitgebreid stil bij een veelheid aan aspecten die gerelateerd zijn aan dit meest belangrijke thema binnen de fitnessbranche. Deze geupdate editie 2013 biedt een overzicht van recent onderzoek en uiteraard praktische tools voor managers. Het boek telt drie delen en 139 pagina's.

In deel 1 wordt aandacht besteed aan klantenbehoud vanuit een klantperspectief en klantenbehoud vanuit een bedrijfsmatig perspectief. In deel 2 wordt per hoofdstuk het proces van klantenbehoud behandeld, van het ontvangen, naar de introductie, het begeleiden, tot en met de eventuele exit van klanten. Hoe ga je bijvoorbeeld om met opzeggingen? En welke strategieen kun je gebruiken om klanten alsnog te behouden of in de toekomst terug te winnen. In deel 3 gaat het over het management van klantenbehoud met een speciaal hoofdstuk over de integratie van retentie binnen het algehele kwaliteitsbeleid van fitnessclubs.
Taal: Nederlands
Aantal pagina's: 136
Verschijningsdatum: 10-11-2015

Specificaties

Merk52063 Import
CategorieOverig
Tags 2200104827369 9789082190489
EAN Code
Per STUK:2200104827369
Per STUK:9789082190489
Artikelcode0010482736
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen