Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
24,60
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Indien voor 18.00u besteld: Levertijd; 1-2 werkdagen
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

Welke boeken hebben in de twintigste en eenentwintigste eeuw de Nederlandse literaire markt bepaald?

Bestsellers zijn de boeken die 'iedereen' op een bepaald moment wil le-zen. De typische bestseller ligt in grote stapels bij de boekhandel, wordt vandaag massaal gekocht en gelezen, is even het gesprek van de dag en maakt dan weer plaats voor nieuwe modeboeken. De houdbaarheid is beperkt; de bestseller werkt alleen in zijn onmiddellijke raamwerk van plaats en tijd. Toch is de betekenis van succesboeken niet gering. Ze vormen een unieke bron van historische, sociale en culturele kennis en bieden tegelijkertijd een bijzonder inzicht in de ontwikkeling, groei en werking van de literaire markt. De beide invalshoeken staan in dit boek centraal.

Over de auteur
Erica van Boven is hoofddocent moderne Nederlandse letterkunde aan de Rijksuniversiteit Groningen en hoogleraar letterkunde aan de Open Universiteit.
Taal: Nederlands
Aantal pagina's: 217
Verschijningsdatum: 19-09-2015

Specificaties

MerkMAKLU BV
CategorieLiteratuurgeschiedenis van de lage landen
Tags 2200104776292 9789044132885
EAN Code
Per STUK:2200104776292
Per STUK:9789044132885
Artikelcode0010477629
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen