Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

INKOOP VOOR VERKOPERS -BEGRIJP EINDELIJK HOE INKOPERS WERKEN EN DENKEN! MAAK KEN RUTGERS, ANTON

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
24,95
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Indien voor 18.00u besteld: Levertijd; 1-2 werkdagen
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

Uit onderzoek onder 800 verkopers en accountmanagers blijkt dat het voor 75% van de verkopers onduidelijk is hoe een inkoper werkt. Terwijl 80% in zijn dagelijkse werkzaamheden wel eens met inkopers te maken krijgt. Verkopers hebben het gevoel dat in een groot deel van de gevallen de inkopers zelfs een negatieve invloed hebben op de kwaliteit van het product of de dienst die ze leveren.
Reden genoeg om ons af te vragen wie die inkoper nu eigenlijk is. Inkopers zijn inmiddels gemeengoed geworden. Elke zichzelf respecterende organisatie heeft wel een inkoopafdeling. Waarom is het dan zo onduidelijk?
Inkoop is complexer dan verkoop. Er zijn universitaire titels te behalen in inkoop, er zijn inmiddels vele inkoopprofessoren en je kunt op inkoop promoveren. Inkopers zijn tegenwoordig veel beter opgeleid dan verkopers. Een groot deel van de inkopers heeft een universitaire opleiding. Daarnaast hebben inkopers vaak een andere persoonlijkheid dan verkopers. Dat is ook heel verklaarbaar.
En deze twee persoonlijkheden worden geacht tot een, voor beide partijen, optimaal resultaat te komen; best een uitdaging ...!
Toch is het niet zo ingewikkeld. Als we goed kijken dan kunnen we ze ontdekken: de Verwerver, de Prijskoper, de Pionier en de Tacticus. Vier verschillende inkooptypes met ieder hun eigen aanpak en werkwijze. Dit boek beschrijft de strategieen en onderhandelingstactieken van deze inkopers en geeft de verkoper praktische tips en trucks over hoe hiermee om te gaan. De theorie wordt geillustreerd met praktijkvoorbeelden en inzichten van verkopers. Daarnaast bevat het boek een overzicht van inkooptactieken en voor een soepele communicatie met de inkoper: een inkoopwoordenboek.

Taal: Nederlands
Aantal pagina's: 104
Verschijningsdatum: 30-05-2015

Specificaties

Merk78136 Import
CategorieOverig
Tags 2200104632031 9789082349306
EAN Code
Per STUK:2200104632031
Per STUK:9789082349306
Artikelcode0010463203
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen