Inloggen
Winkelmandje
Vanaf € 15,- gratis verzending binnen NL
 Zie hier of uw artikel bij ons Onze echte winkel ligt
Wij zijn ook op www.Beslist.nl

Van idee naar tekst -creatief denken en schrijven v oor professionals Witteveen, Karel

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
30,73 33,50 Incl. BTW
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Dit artikel kan de volgende werkdag geleverd worden.
Toevoegen aan favorieten
  • Gratis verzending vanaf € 15,- 
  • Retouren na overleg in de winkel
  • Wat met spoed moet, kan binnen 24u
  • Thuis kijken of het hier in de winkel ligt
  • Naar elk land van de wereld tegen posttarieven
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Veel gestelde vragen

Artikelomschrijving

Hoe krijg ik frisse ideeen voor een tekst? Hoe vertel ik mijn verhaal en verleid ik mijn lezers? Wat maakt mijn artikel of blog aantrekkelijk? Op deze vragen vind je antwoorden in Van idee naar tekst. Het boek begeleidt jouw creatief proces van a tot z. Van idee en invalshoek naar stijl en compositie.

Van idee naar tekst introduceert de dynamische schrijfcyclus als een speelse methode om creatiever te schrijven. Je werkt met vijf rollen: auteur, onderwerp, taal, medium en lezer.
Welk aspect geef je voorrang en waarom? Kom los uit je vaste schrijfhouding en experimenteer met deze rollen. Hiermee vergroot je je tekstmogelijkheden als auteur.

Laat je verrassen door kaderteksten en voorbeelden uit de journalistiek, filosofie en wetenschap. Ga aan de slag met de denk-, stijl- en schrijflabs en creatieve oefeningen. Ze bieden inzicht in je denk- en schrijfstijl en helpen je creatiever en doelgerichter te schrijven. Of het nu gaat om een zakelijke tekst, longread of verhaal, Van idee naar tekst is een onmisbare gids voor elke auteur. Van studenten journalistiek en communicatie & marketing tot tekstschrijvers, journalisten en redacteuren.

Karel Witteveen werkt ruim achttien jaar als zelfstandig creatief (schrijf)trainer en docent in het hbo en binnen organisaties. Daarnaast begeleidt hij auteurs uit de journalistiek, communicatie en wetenschap. Hij publiceerde eerder Creatief schrijven. Creatief denken en humor zijn voor hem onmisbare factoren van communiceren.

Taal: Nederlands
Verschijningsdatum: 21-06-2014
Verschijningsvorm: pocket

Specificaties

MerkBOOM/SUN UITGEVERIJ
CategorieJournalistiek
Tags 2200104050811 9789462364134 9462364133
EAN Code
Per STUK:2200104050811
Per STUK:0009462364133
Per STUK:9789462364134
Artikelcode0010405081
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

     

Winkelmandje

Wis filters

Filter

20200711 09:04:51 PC00False0FalseTrue0