Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending (NL en BE)

U ziet onze winkelvoorraad

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
18,26 19,90 Incl. BTW
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Dit boek wordt op uw verzoek opnieuw geprint. Dit duurt gemiddeld 5 werkdagen.
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (NL en BE)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Veel gestelde vragen

Artikelomschrijving

  • Wat je zegt is belangrijk, maar nog belangrijker is hoe je iets zegt.

    Mensen in organisaties verzuchten nogal eens: 'Waarom praten we toch zoveel? Kunnen we daar niet eens mee stoppen en ons richten op het doen?' Maar dat doen blijkt zonder goede gesprekken vaak lastiger dan we in eerste instantie willen geloven.

    'Het gesprek aangaan' laat zien hoe je de psychologie van het beinvloeden kunt gebruiken om je dagelijkse (werk)gesprekken effectiever te voeren. Het helpt je om je eigen gedrag te analyseren, in kaart te brengen waar jouw voorkeuren en automatismen liggen en waar de speelruimte ligt om de ander te raken en door de ander geraakt te worden. Daarbij vormen de drie dimensies van invloed de kern van een krachtig invloedmodel:

  • Je moet de durf hebben om ruimte te nemen;
  • het geduld om ruimte te geven;
  • en het zelfvertrouwen om ruimte te delen.

    Dit model leert je om je eigen gedrag flexibeler en effectiever te maken, om een stijl van beinvloeden te ontwikkelen die echt bij jou past. Door de tips, oefeningen en reflecties in dit boek kun je er direct zelf mee aan de slag gaan en je gespreksvaardigheid vergroten.

    Erik Boers en Nico Swaan begeleiden al decennialang lastige gesprekken in organisaties en leiden mensen daarin op. Zij zijn verbonden aan het internationale adviseursnetwerk Learning Consortium.

    "Het materiaal in dit boek schept inzicht in je persoonlijke stijl van communiceren en de mogelijke impact op anderen."
    Hanneke Kusters, Mars Nederland

    "Deze theorie en de bijgeleverde oefeningen maakten me opnieuw het fundamentele belang van menselijke communicatie duidelijk, met name de talloze varianten die communicatief gedrag kan aannemen."
    Paul Harrison, NXP Semiconductors, UK
    Taal: Nederlands
    Aantal pagina's: 139
    Verschijningsdatum: 07-03-2014
    Verschijningsvorm: pocket

Specificaties

MerkImport 04140
CategorieToegepaste communicatiekunde
Tags 2200103993171 9789059728417 9059728416
EAN Code
Per STUK:2200103993171
Per STUK:0009059728416
Per STUK:9789059728417
Artikelcode0010399317
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

       

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen
20210920 16:07:22 PC00False0FalseTrue220102