Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
36,57
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Indien voor 18.00u besteld: Levertijd; 1-2 werkdagen
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

De sportwereld heeft de afgelopen decennia belangrijke veranderingen doorgemaakt en sport evolueerde van een weekendactiviteit tot een heuse industrietak. Wie kan zich vandaag de dag nog een sportgebeurtenis voorstellen die niet gesponsord wordt? Met de hoge vlucht die sportsponsoring genomen heeft, is ook de complexiteit ervan toegenomen. Niet alleen sportsponsoring, maar ook en vooral de communicatie eromheen is een vakgebied op zich geworden.

Sportsponsoring activeren! Het basisboek sportsponsoring verkent het terrein van sportsponsoring selecteren en activeren. Een gedreven sponsormanager dient immers niet alleen onderlegd te zijn in het selecteren van sportsponsoring, maar evenzeer in de activatie ervan. Hoe omring je sportsponsoring creatief met public relations, reclame, sales promotions en direct marketing? Hoe kan je de effectiviteit van de sponsoronderneming benaderen? De theorie wordt voortdurend getoetst aan de dagelijkse sport- en merkenpraktijk, en wel in de vorm van uiteenlopende en unieke sportcases. Blogs van de leidinggevende, innovatieve en betrokken sportmarketingcommunity SPORTNEXT werden bewerkt en ingepast in de verhaallijn.

Dr. Wim Lagae is als hoofddocent (Sport)marketingcommunicatie verbonden aan
de KU Leuven. Met dit basisboek richt hij zich tot studenten en professionals op het gebied van sportsponsoring en -marketing in Nederland en Vlaanderen. Deze papieren uitgave wordt ondersteund door de website www.sportmarketingcommunicatie.com, waarop publicaties, opiniebijdragen, lezingen en interviews van Wim Lagae rond de boeiende en woelige wereld van sportsponsoring terug te vinden zijn.
Taal: Nederlands
Aantal pagina's: 224
Verschijningsdatum: 19-09-2013
Verschijningsvorm: pocket

Specificaties

MerkARKO UITGEVERIJ BV
CategorieSportorganisatie, - begeleiding en -verzorging (professioneel incl sportmassage)
Tags 2200103742007 9789054722533
EAN Code
Per STUK:2200103742007
Per STUK:9054722533
Per STUK:9789054722533
Artikelcode0010374200
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen