Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
49,00
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Dit boek wordt op uw verzoek opnieuw geprint. Dit duurt gemiddeld 5 werkdagen.
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

This book gives an accessible overview of the role and potential of mathematical optimization in call centers. It deals extensively with all aspects of workforce management, but also with topics such as call routing and the scheduling of multiple channels. It does so without going into the mathematics, but by focusing on understanding its consequences. This way the reader will get familiar with workload forecasting, the Erlang formulas, simulation, and so forth, and learn how to improve call center performance using it. The book is primarily meant for call center professionals involved in planning and business analytics, but also call center managers and researchers will find it useful. There is an accompanying website which contains several online calculators.
Taal: eng
Aantal pagina's: 146
Verschijningsdatum: 01-05-2013
Verschijningsvorm: pocket

Specificaties

Merk14881 Import
CategorieToepassingsgerichte wiskunde
Tags 2200103560892 9789082017908 9082017903
EAN Code
Per STUK:2200103560892
Per STUK:9082017903
Per STUK:9789082017908
Artikelcode0010356089
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen