Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
47,42
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Dit artikel is tijdelijk niet leverbaar en heeft een gemiddelde levertijd van 2 weken.
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

Dit is het eerste boek dat de best practices op het gebied van IT Service-portfoliomanagement beschrijft.
Dit boek gaat over IT Service-portfoliomanagement (IT SPM); het stelt de operatie centraal en heeft als doel de waarde van IT te maximaliseren of anders gezegd alles uit IT te halen wat er inzit.
Opzet van IT SPM is het behalen van een maximaal integraal resultaat door zichtbaar te maken wat er geleverd wordt en ? daar waar het nog beter kan ? wijzigingen in het portfolio door te voeren
IT SPM betekent: elke kans grijpen om slimmer te werken, simpeler, met minder, meer te bereiken, met de juiste snelheid en flexibiliteit en vanzelfsprekend ook nog eens tegen de laagste kosten en conform interne en externe regelgeving.
De tekst bevat veel praktijkvoorbeelden en is gebaseerd op de jarenlange ervaring van de auteurs.


IT levert pas waarde en is pas waardevol, wanneer het wordt gebruikt. Dat gebeurt in de operatie waar de gebruiker de transacties met zijn applicatie kan uitvoeren, rekeningen kan versturen; voorraden bijhouden; financiele verslagen maken en dergelijke. De waarde zit in het feit dat het met IT-systemen sneller of nauwkeuriger gaat dan met de hand; dat meer klanten kunnen worden bediend; of dat het resultaat kwalitatief beter is. Het managen van de waarde van IT begint daarom bij de operatie...

IT Service-portfoliomanagement (IT SPM) stelt de operatie centraal en heeft als doel de waarde van IT te maximaliseren of anders gezegd alles uit IT te halen wat er inzit. Portfoliomanagement van (financiele) producten heeft zijn nut al lang bewezen. In dit boek kiezen de auteurs voor eenzelfde benadering maar dan met een portfolio aan IT-diensten.
Opzet van IT SPM is het behalen van een maximaal integraal resultaat door zichtbaar te maken wat er geleverd wordt en ? daar waar het nog beter kan ? wijzigingen in het portfolio door te voeren. Dat kan door elke kans te grijpen om slimmer te werken, simpeler, met minder, meer te bereiken, met de juiste snelheid en flexibiliteit en vanzelfsprekend ook nog eens tegen de laagste kosten en conform interne en externe regelgeving en is het eerste boek dat de best practices op het gebied van IT Service-portfoliomanagement beschrijft. Er wordt ook uitgebreid ingegaan op het Service-lifecyclemanagement en op gereedschappen en werkwijzen ten behoeve van het IT Service-portfoliomanagement.

De tekst bevat veel praktijkvoorbeelden en is gebaseerd op de jarenlange ervaring van de auteurs. Bovendien is de inhoud gereviewed door een groot aantal experts op het gebied van IT-(service)management en business management.



Taal: Nederlands
Aantal pagina's: 301
Verschijningsdatum: 31-05-2011
Verschijningsvorm: pocket

Specificaties

MerkHAREN PUBLISHING VAN
CategorieInformatica & management
Tags 2200102691474 9789087536442 9087536445
EAN Code
Per STUK:2200102691474
Per STUK:9087536445
Per STUK:9789087536442
Artikelcode0010269147
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen