Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
35,76
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Indien voor 18.00u besteld: Levertijd; 1-2 werkdagen
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

Dit meesterwerk van de door verpleegkundigen (moeder en echtgenote) omringde Fred Lee, stelt daadwerkelijk de perceptie en beleving van de patient centraal. Uiterst leerzaam voor dokters die zelf nooit patient zijn geweest.
Prof.dr. Armand Girbes, hoofd afdeling IC volwassenen en voorzitter divisie IV VUmc


Lee's aanpak leert ons dat goed gastheerschap niet zomaar een slim trucje is, maar een houding waardoor we ons veel meer betrokken voelen bij de kern van ons werk. Daar kan ons ziekenhuis alleen maar voordeel van hebben.
Jaap van den Heuvel, voorzitter raad van bestuur Reinier de Graaf Groep

Tevredenheid van patienten hangt naast de kwaliteit van de medische zorg af van de manier waarop de zorg wordt aangeboden. Gastvrijheid en aandacht zijn daarbij kernbegrippen. Fred Lee zet dit op inspirerende wijze neer. Dit boek is daarmee een belangrijke stap in het verbeteren van onze klantgerichtheid.
Marjanne Sint, voorzitter raad van bestuur Isala klinieken


Een heerlijk boek waarin het echt gaat om de patient. Iedereen die in de zorg werkt, zal genieten van de herkenbare voorbeelden en anekdotes. Fred Lee weet op boeiende wijze verband te leggen tussen compassie voor de patient, excellente organisaties en het verkrijgen van loyale patienten.
Tjitske Binkhorst, manager Patient-op-1, Kwaliteitsinstituut voor de gezondheidszorg CBO

Het zoveelste boek over patientvriendelijkheid? Het zoveelste boek over respectvolle bejegening? Integendeel! Fred Lee biedt concrete, vernieuwende en inspirerende handvatten om hoffelijkheid in elke vezel van een ziekenhuis te verankeren. Een must als je goede zorgverlening een warm hart toedraagt.
Klaas Soesbeek, senior adviseur kwaliteit, Groene Hart Ziekenhuis

Taal: Nederlands
Aantal pagina's: 223
Verschijningsdatum: 25-09-2015
Verschijningsvorm: pocket

Specificaties

MerkSDU UITGEVERS
CategorieVerpleegkunde en ziekenverzorging
Tags 2200101328197 9789035230538 9035230531
EAN Code
Per STUK:2200101328197
Per STUK:9035230531
Per STUK:9789035230538
Artikelcode0010132819
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen