Inloggen
Winkelmandje
Vanaf € 17,50 gratis verzending (NL en BE)
Zie hier of het in de winkel is
Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
12,40 15,00 Incl. BTW
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Indien voor 18.00u besteld: Levertijd; 1-2 werkdagen
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (NL en BE)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Veel gestelde vragen

Artikelomschrijving

In addition to the successful BIS memory games series, a new game about the knowledge of brands is being released this year. For this game, Hendrik-Jan Grievink has made a selection of 30 internationally well-known brands, showing neither logo nor name on the images of the matching pairs. The challenge is to find matching pairs of a brand, based solely on their characteristic colours and style elements and a short description of the brand. Playing this game is great fun and offers an excellent test of your brand knowledge. Hendrik-Jan Grievink is also one of the creators of the Fake for Real Memory Game, which has already gone into its fifth edition.
Taal: Nederlands
Verschijningsdatum: 27-10-2011

Specificaties

MerkBIS PUBLISHERS
CategorieBoosterbox
Tags 2200102564921 9789063692629 9063692625 BIS-2629
EAN Code
Per STUK:2200102564921
Per STUK:0009063692625
Per STUK:9789063692629
Artikelcode0010256492
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

     

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen
20210414 18:56:09 PC00False0FalseTrue0