Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
41,87
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Indien voor 18.00u besteld: Levertijd; 1-2 werkdagen
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

Wie kan zich nog een sportevenement voorstellen dat niet gesponsord wordt? Wie
kan zich nog een sportsponsor voorstellen die niet communiceert dat hij sponsor
is? Niet alleen sportsponsoring, maar ook (en vooral) de communicatie eromheen
is een vakgebied op zich geworden.
Een gedreven communicatiemanager dient dan ook niet alleen onderlegd
te zijn in het selecteren van te sponsoren objecten, maar evenzeer in hospitality,
persbenadering, crisiscommunicatie, reclame, direct marketing en sales promotions.
Tot slot mag een onderzoek naar de effectiviteit van de sponsoronderneming niet
ontbreken in zijn of haar takenpakket.
Sportcommunicatie: tactiek en techniek biedt een volledig inzicht in de toegenomen
complexiteit en verschillende invalshoeken van sportcommunicatie. De theorie van
sportcommunicatie wordt daarbij voortdurend getoetst aan de Nederlandse en
Belgische dagelijkse sportpraktijk, en wel in de vorm van een grote hoeveelheid
unieke sportcases. Waaruit bestaat de strategie van sportsponsoring van Rabobank?
Hoe succesvol is de communicatie van wielersponsoring? Waarom is Ajax een
pionier op het vlak van merchandising en realiseert PSV een mooie inhaalbeweging?
Hoe exploiteert verzekeraar Fidea zijn veldritsponsoring? Waarom verdiende
de voetbalplaatjesactie van partner van het eredivisievoetbal PLUS terecht een
SponsorRing?
Dr. Wim Lagae is als hoofddocent sportmarketing en -communicatie verbonden
aan Lessius University College in Antwerpen en aan K.U.Leuven. Met dit
standaardwerk richt hij zich tot studenten en professionals op het gebied van
sportmarketingcommunicatie in de Lage Landen.
Taal: Nederlands
Aantal pagina's: 479
Verschijningsdatum: 04-09-2008
Verschijningsvorm: pocket

Specificaties

MerkARKO UITGEVERIJ BV
CategorieSportorganisatie, - begeleiding en -verzorging (professioneel incl sportmassage)
Tags 2200100858640 9789054720614 9054720611
EAN Code
Per STUK:2200100858640
Per STUK:9054720611
Per STUK:9789054720614
Artikelcode0010085864
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen