Inloggen
Winkelmandje
Vanaf € 17,50 gratis verzending (NL en BE)
Type in 'Zoeken naar...' uw zoekopdracht en vindt!
Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
44,50 48,51 Incl. BTW
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Dit boek wordt op uw verzoek opnieuw geprint. Dit duurt gemiddeld 5 werkdagen.
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (NL en BE)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Veel gestelde vragen

Artikelomschrijving

Omschrijving

Auteurs Vera de Witte en Iris Bogers geven in deze publicatie hun visie op de toekomst van de communicatiefunctie. Zij zien de communicatieafdeling als strategische managementpartner, die bij uitstek in staat is organisatie en omgeving met elkaar te verbinden. Communicatie als managementpijler. Professionalisering van de communicatieafdeling is hiervoor wel noodzakelijk.

Deze professionalisering betreft het overstijgen van de eigen discipline door te denken in managementvraagstukken en vanuit deze vraagstukken de communicatievisie en de afdeling vorm te geven. Vanuit het 'professionaliseringkwadrant' geven zij handreikingen voor visieontwikkeling, het inrichten van de afdeling, het verkrijgen van draagvlak en positie en het meten en afleggen van verantwoording. Daarbij kijken zij ook naar aanpalende disciplines, zoals ICT, HRM en Marketing. Tot slot benoemen zij de succesfactoren voor de professionele communicatiefunctie, die zij de 'tien gouden professionaliseringsregels' noemen.

De kracht van dit dossier is de bemoediging die ervan uit gaat. Communicatie wordt steeds belangrijker en het is aan ons, communicatieprofessionals, de bal in te koppen. Die strategische positie ligt in ons bereik. Randvoorwaarden die nog niet of niet toereikend zijn, kunnen worden gecreeerd. Tactisch handelen en concrete resultaten leiden tot waardering en concrete bijdragen. Het gaat verder om visie, creativiteit, overtuigingskracht en daadkracht.

Met deze publicatie nodigen De Witte en Bogers vakgenoten uit om met hen de handschoen tot verdere professionalisering op te pakken. Een van de geinterviewde vakgenoten verwoordt het zo: "Communicatieprofessionals zijn doordrongen van de strategie van het bedrijf, weten welke strategische bijdrage communicatie aan deze strategie levert en hebben zin om iets neer te zetten".
Taal: Nederlands
Verschijningsdatum: 31-10-2012
Verschijningsvorm: pocket

Specificaties

MerkBOOM/SUN UITGEVERIJ
CategorieOverig
Tags 2200100813250 9789013059588 9013059589
EAN Code
Per STUK:2200100813250
Per STUK:0009013059589
Per STUK:9789013059588
Artikelcode0010081325
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

     

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen
20210225 19:56:07 PC00False0FalseTrue0