Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

Passend onderwijzen met co-teaching -Studie naar de betekenisverlen Ing van co-teaching teams Fluijt, e.m.j.

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
29,95
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Dit boek wordt op uw verzoek opnieuw geprint. Dit duurt gemiddeld 5 werkdagen.
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

De Wet op Passend Onderwijs (2014) in Nederland en het M-Decreet (2015) in Vlaanderen hebben beiden tot doel meer inclusieve leeromgevingen
voor leerlingen te bieden. Co-teaching wordt internationaal beschouwd als een effectieve strategie om onderwijs te verzorgen aan hyper diverse
groepen. Vier deelstudies geven inzicht in de wijze waarop co-teaching teams hun pedagogische benadering vormgeven in het concrete handelen
en bespreken de uitdagingen waar co-teachers zich voor geplaatst zien. In het inleidend kader wordt de Nederlandse en Vlaamse beleidsmatige
context geschetst, waarbinnen de vier deelstudies naar co-teaching zijn gesitueerd. De deelstudies bestaan uit een literatuurstudie en drie verkenningen die zich richten op de betekenisverlening van startende, ervaren en begeleidende co-teachers. In het uitleidend kader worden de resultaten van de deelstudies besproken:
1. De betekenis van co-teaching: van technisch instructie- en samenwerkingsmodel naar een waardenbewust pedagogisch onderwijsmodel;
2. Co-teaching en de wisselwerking met de onderwijsdomeinen kwalificatie, socialisatie en subjectvorming; 3. Zes bewegingen in co-teaching praktijken die bijdragen aan normatieve professionaliteit;
4. De fases van pro-activiteit en veerkracht in co-teaching teams. Dr. Dian Fluijt is docent bij het Seminarium voor Orthopedagogiek en lid
van het lectoraat Normatieve Professionalisering (Hogeschool Utrecht). Daarnaast is zij oprichter van 'De OnderwijsMENSen'. Eerder schreef zij de boeken Prisma Co-Teaching (2014) en Samen Lesgeven (co-auteurs: Prof. Elke Struyf en Prof. Cok Bakker).
Taal: Nederlands
Aantal pagina's: 189
Verschijningsdatum: 28-09-2018

Specificaties

Merk80114 Import
CategorieOrthopedagogiek
Tags 2200106670871 9789493019478
EAN Code
Per STUK:2200106670871
Per STUK:9789493019478
Artikelcode0010667087
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen