Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

What is post-branding? -How to Counter Fundamentalist Marketplace Semiotics Grant, Jason

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
22,00
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Indien voor 18.00u besteld: Levertijd; 1-2 werkdagen
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

Part design experiment, part critical theory, and part how-to manual, 'What is Post-Branding?' introduces a creative counter to the neoliberal orthodoxy of branding. Conceived and written by Dr Oliver Vodeb - an extra-disciplinary designer, critical theorist, and educator active in Melbourne - and Jason Grant - a designer and co-founder of Inkahoots Design - the book empowers a better design of public communication for civic and activist groups by replacing corporate branding's predatory principles with a new set of strategies embedded in a new culture of craft - a new way for relating with the world. The graphic design is by Jason Grant, co-founder of Inkahoots Design, an Australian studio recognized for its creative advocacy and activism.
Taal: eng
Aantal pagina's: 260
Verschijningsdatum: 05-09-2023

Specificaties

Merk94138 Import
CategorieVormgeving en design
Tags 2200119629026 9789083270678
EAN Code
Per STUK:2200119629026
Per STUK:9789083270678
Artikelcode0011962902
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen