Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

Make Products that Matter -How to use research, test and experiment in product developm Sharp, Chloe

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
29,99
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Indien voor 18.00u besteld: Levertijd; 1-2 werkdagen
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

You want to make products that matter. Products that strike a chord with your target audience. To do that, you will need to connect with customers and users to get their feedback. Sounds easy enough, but figuring out the right research methods for product development can be complex. That's where this book comes in.

"Make Products That Matter" helps you navigate the entire product lifecycle, considering everything from organisational growth, popular frameworks like lean startup, product-market fit, design thinking, and innovation.

It's a practical guide explaining which research methods work best at different product lifecycle stages. Additionally, it provides insights on how to maintain and apply these insights effectively.

Get the tools you need to build innovative products and toolkits
Learn how to keep insights and research at the forefront of product development
Your go-to reference, guiding you from ideation to post-launch.
Taal: eng
Aantal pagina's: 280
Verschijningsdatum: 17-10-2023

Specificaties

MerkBIS PUBLISHERS
CategorieOverig
Tags 2200119584899 9789063696849
EAN Code
Per STUK:2200119584899
Per STUK:9789063696849
Artikelcode0011958489
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen