Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

De toekomst is terug -Een oproep om ons leven in han den te nemen Van Dyck, Fons

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
34,50
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Nog niet verschenen
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

In De toekomst is terug geeft Fons Van Dyck ons zijn kijk op de wereld vandaag en wat de wereld van morgen inhoudt. In die wereld lijken crisissen steeds meer met elkaar verbonden en elkaar op te volgen. Alles wat ooit zeker was, lijkt voortaan heel onvoorspelbaar. Wordt het morgen nog wel beter? Volgens Fons Van Dyck staan we op een kruispunt. De zomer ligt achter ons, de herfst komt eraan, en we stevenen af op een mentale winter. Hoe die winter er zal uitzien, bepalen we zelf. Er zijn meerdere toekomsten mogelijk. 

In dit boek legt Fons Van Dyck uit hoe we een nieuw tijdperk inglijden dat tegelijk herinneringen oproept aan de jaren twintig en zeventig van de vorige eeuw. Hij beschrijft de vier krachten die toen al de toekomst bepaalden en die dat vandaag nog steeds en opnieuw doen: verkennen, verbinden, verwerven en verdedigen. Het is zijn overtuiging dat die vier krachten de komende jaren steeds meer met elkaar in botsing zullen komen in een strijd om persoonlijke en maatschappelijke dominantie. 

Dit boek bevat hoopvolle antwoorden voor wie greep wil krijgen op onze eigen toekomst. Fons Van Dyck nodigt de lezer uit om een actieve rol op te nemen en mee aan de gewenste toekomst te bouwen. 

Fons Van Dyck is doctor in de media en communicatiestudies. Hij doceert over strategieen voor merken aan de Vrije Universiteit Brussel Solvay Business School en staat aan het hoofd van Think BBDO, onderdeel van de wereldwijde communicatiegroep BBDO. Eerder verschenen zijn boeken Het merk mens: consumenten grijpen de macht (2008), De kracht van wit (2009), Reclame: dood of levend (2013) en De onsterfelijke onderneming (2019). 


Taal: Nederlands
Aantal pagina's: 250
Verschijningsdatum: 07-12-2023

Specificaties

MerkImport 00990
CategorieOverig
Tags 2200119553055 9789463377447
EAN Code
Per STUK:2200119553055
Per STUK:9789463377447
Artikelcode0011955305
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

         

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen