Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
32,00
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Indien voor 18.00u besteld: Levertijd; 1-2 werkdagen
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

We willen met zijn allen minder files en meer open ruimte, bewegingsvrijheid en rust... En iedereen is voor groene energie. Maar niemand wil die windmolen in zijn achtertuin. Het niet-in-mijn-achtertuin- of NIMBY-syndroom heeft ons in de tang: projecten sneuvelen of verzanden in een loopgravenoorlog tussen burgers, bedrijven en overheden. En dat alles is de schuld van de buurman. Maar kijken bedrijven en overheden niet te gemakkelijk neer op hun 'zure buren'? Zien ze zichzelf wel genoeg als de buur van de burger? 

Dit boek gaat op zoek naar handvatten om de impasse te doorbreken. Zonder mirakels of wonderoplossingen. Omdat die simpelweg niet bestaan. Wel helpt het je te navigeren doorheen een complex stakeholderlandschap. Hoe kun je je omgeving beter begrijpen en betrekken? Hoe breng je rust in een discours dat door emoties wordt gedomineerd? Is lobbyen een vies werkwoord of heeft het wel degelijk zijn plaats? Met als hamvraag: hoe bouw je aan vertrouwen in elkaars achtertuin? 

Buurman, wat doet u nu? is verhalend, vol voorbeelden uit bekende dossiers en anekdotes uit de beroepspraktijk van Annik Dirkx en Joris Bulteel. En verhelderend, omdat beide auteurs de omgang met stakeholders door een andere bril bekijken. 

Joris Bulteel is medestichter en partner van het strategisch communicatiebureau Whyte Corporate Affairs, marktleider in Belgie. Al meer dan twintig jaar adviseert hij ondernemingen en projecten op het vlak van public affairs, stakeholdermanagement en crisiscommunicatie. 

Annik Dirkx startte haar loopbaan als journalist bij persagentschap Belga. Ze schakelde daarna over naar een corporate communicatiefunctie bij het Havenbedrijf van Antwerpen. In die rol was ze mee verantwoordelijk voor de uitbouw van het maatschappelijk draagvlak voor de havenactiviteiten. Sinds 2019 werkt ze als woordvoerder bij Lantis, bouwheer van de Oosterweelverbinding. 


Taal: Nederlands
Aantal pagina's: 240
Verschijningsdatum: 21-11-2023

Specificaties

MerkImport 00990
CategoriePR & Voorlichting
Tags 2200119550450 9789463377003
EAN Code
Per STUK:2200119550450
Per STUK:9789463377003
Artikelcode0011955045
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen