Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
45,00
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Indien voor 18.00u besteld: Levertijd; 1-2 werkdagen
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

"Designing research is about making decisions to transform an idea into a plan that can provide answers to a research problem or question. Thinking about, and then making these decisions results in the research design - the plan that will be followed to conduct the research and answer the question. This text engages in a dialogue with the reader, providing a serious but accessible introduction to research design, for use as a guide when designing your own research or when reading the research of others.

Julianne Cheek and Elise Oby show that designing research is an iterative and reflexive process in which there is constant thinking through, and re-visiting of, decisions about that design as it develops. They use a variety of pedagogical devices throughout the book including Tip; Activity; and Putting it into Practice boxes to emphasize specific points and encourage readers to think about the practical implications of what they have learned."

Taal: eng
Aantal pagina's: 352
Verschijningsdatum: 20-07-2023

Specificaties

Merk86036 Import
CategorieAlgemene sociale wetenschappen
Tags 2200119514322 9781544350899
EAN Code
Per STUK:2200119514322
Per STUK:9781544350899
Artikelcode0011951432
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen