Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

Handboek Social media marketing -Engagement, likeability, socia l selling en social business Petersen, Patrick

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
45,00
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Indien voor 18.00u besteld: Levertijd; 1-2 werkdagen Onze winkelvoorraad 1
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

Het vernieuwde vierde deel van het succesvolle "Handboek Social Media Marketing (social business, social selling en social brand)" helpt de lezer-gebruiker een planmatige strategie voor social media te ontwikkelen. Daarbij helpt het inzicht te krijgen in de succesfactoren van de moderne social media marketingmix met middelen als TikTok virals, stories, reels & shorts en LinkedIn communities. Naast de focus op de organisatietransitie naar een social business, de praktische cases, relevante onderzoeken en professionele inzichten van aansprekende experts, biedt het crossmediale, uitgebreide boek een aanvullend platform met extra digitaal materiaal. Bovendien kent deze vierde editie een online toetssysteem om de eigen kennis eenvoudig te toetsen.



Het complete handboek inspireert en helpt met de gerichte inzet van social selling, de transitie naar een social brand en social business plus het opstellen van een resultaatgericht social media plan. Het leer- en managementboek is tot stand gekomen met medewerking van onder andere Steven van Belleghem, Hans Molenaar, Egbert Jan van Bel, Henkjan Smits, Brian Solis en vele anderen. Het bevat inspirerende cases van onder andere Rabobank Nederland, Spaarne Gasthuis, Overhemden.com en Nationale Nederlanden.



Taal: Nederlands
Aantal pagina's: 352
Verschijningsdatum: 30-06-2023

Specificaties

MerkDUUREN MEDIA VAN
CategorieMarketing
Tags 2200119337525 9789463563109
EAN Code
Per STUK:2200119337525
Per STUK:9789463563109
Artikelcode0011933752
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen