Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
77,95
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Indien voor 18.00u besteld: Levertijd; 1-2 werkdagen
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

. Compleet standaardwerk op het gebied van strategische marketing;
. legt het planningsproces voor marketingstrategieen op een heldere wijze stap-voor-stap uit;
. biedt als eerste in Nederland, een leidraad voor duurzame, strategische marketingplanning.

In Strategische marketingplanning wordt het planningsproces voor marketingstrategieen op een toegankelijke wijze uitgelegd. Ieder hoofdstuk betreft een stap in het strategische marketingplanningsproces. Iedere stap wordt geillustreerd met praktische voorbeelden en een slotcase, daarnaast worden per stap handige tools gepresenteerd.

In deze negende, herziene editie blijft de kern van dit succesvolle boek ongewijzigd: een degelijke, praktische, stapsgewijze aanpak van strategische marketing. Wat ook blijft is een doorlopende verwevenheid van online en offline marketing.

Nieuw in deze editie is de prominentere rol voor duurzaamheid. Dit thema wordt volledig geintegreerd in alle planningsfasen en is nu ook onderdeel van het vernieuwde Brand Benefitting Model. Daarnaast zijn enkele hoofdstukken vereenvoudigd, zoals De kern van marketing, De interne analyse (nu geheel stapsgewijs), en De afnemersanalyse (betere aansluiting met consumentengedragsmodellen). Ook zijn enkele nieuwe onderwerpen toegevoegd, zoals inclusieve marketing en customer experience management. Verder zijn diverse nieuwe cases toegevoegd. Het boek is nu, als eerste in Nederland, een leidraad voor duurzame, strategische marketingplanning.


Doelgroep:
Strategische marketingplanning is met name geschikt voor opleidingen als Commerciele Economie, International Business and Languages en Small Business en Retail Management, maar kan ook worden ingezet bij aanverwante opleidingen.


Digitaal materiaal:
Dit boek is ook beschikbaar in het online leerplatform studiemeister. Met studiemeister gaat de student actief aan de slag met het studiemateriaal, zodat jij weer toekomt aan verdieping in de les. Studiemeister biedt flexibiliteit: als docent kun je het lesmateriaal op maat samenstellen en selecteer je de hoofdstukken die jij wilt gebruiken. Als student heb je meer keuzemogelijkheden in hoe je het liefst wilt studeren: dat enthousiasmeert en activeert! Meer weten? Bekijk de video [https://www.youtube.com/watch?v=xNhGVNZjOCQ] of plan een afspraak voor een demo [https://studiemeister.nl/doedeupgrade/].

Studenten vinden op Hoger onderwijs online verschillende oefentoetsen. Docenten kunnen op de website terecht voor actuele praktijkcases, ondersteunende figuren en tabellen en de uitwerkingen van vragen uit het boek.

Bij dit boek kunnen docenten zelf toetsen samenstellen met behulp van www.toetsopmaat.nl . Deze toetsenbank bevat alle vragen uit de oefentoetsen voor studenten en daarnaast een set unieke vragen voor de docent: ideaal voor een tentamen! Toetsen kunnen worden geexporteerd naar diverse formats.


Over de auteur(s):
Karel Jan Alsem is lector Marketing bij het Instituut voor Marketing Management van de Hanzehogeschool Groningen en docent Marketing bij de Faculteit Economie en Bedrijfskunde van de Rijksuniversiteit Groningen (RuG). Verder is hij directeur van AlsemStrategie, een bureau voor branding en zorgmarketing. Hiervoor was hij bedrijfseconomisch onderzoeker bij de Stichting voor Economisch Onderzoek van de Universiteit van Amsterdam.
Taal: Nederlands
Aantal pagina's: 509
Verschijningsdatum: 05-06-2023

Specificaties

MerkWOLTERS-NOORDHOFF
CategorieMarketing
Tags 2200119290226 9789001078546
EAN Code
Per STUK:2200119290226
Per STUK:9789001078546
Artikelcode0011929022
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

         

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen