Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
89,95
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Indien voor 18.00u besteld: Levertijd; 1-2 werkdagen
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

. Gerenommeerde methode met een zeer goede positie in het hoger onderwijs;
. state of the art kennis over digitale communicatie;
. actuele cases en voorbeelden uit de communicatiepraktijk.

De ontwikkelingen op het gebied van marketingcommunicatiestrategie gaan ontzettend snel. Zo is er de afgelopen jaren in Nederland meer geld uitgegeven aan online marketingcommunicatie dan aan communicatie in offline media. We zien bovendien dat marketingcommunicatie steeds vaker is gericht op het creeren van maatschappelijke impact, naast het versterken van een merk of het verbeteren van de verkoopcijfers.

Marketingcommunicatiestrategie is al jaren een standaardwerk voor het vakgebied marketingcommunicatie. Het boek slaagt erin om de voortdurende veranderingen in de wereld van marketingcommunicatie een fundament te geven door de werking en de mogelijke inzet ervan te beschrijven aan de hand van cases uit de praktijk. Centraal staat het marketingcommunicatieplan en het bouwen van sterke merken (offline en online) en het behalen van commercieel succes. Opvallende en recente voorbeelden uit binnen- en buitenland brengen de modellen en stappenplannen tot leven.

In de herziene, negende editie krijgen nieuwe ontwikkelingen een plek. Er is meer aandacht voor nieuwe vormen van online communicatie en het gebruik van data. Van influencers tot AI en de revival van de QR-code. Maar ook de impact van online kopen en de implicaties hiervan voor marketingcommunicatie komen aan bod.

De stevige en wetenschappelijke basis is een onderscheidende kracht van het boek. Een basis die houvast biedt te midden van alle ontwikkelingen. In deze editie is daarom aandacht voor nieuwe reclamewerkingsmodellen en op veler verzoek wordt ook de visie van de auteurs op positioneren beschreven.


Doelgroep:
Marketingcommunicatiestrategie is geschikt voor studenten aan een hbo-opleiding in de richting van Marketing, Communicatie en Media. Inzetbaar vanaf de propedeuse.


Digitaal materiaal:
Dit boek is ook beschikbaar in het online leerplatform studiemeister. Met studiemeister gaat de student actief aan de slag met het studiemateriaal, zodat jij weer toekomt aan verdieping in de les. Studiemeister biedt flexibiliteit: als docent kun je het lesmateriaal op maat samenstellen en selecteer je de hoofdstukken die jij wilt gebruiken. Als student heb je meer keuzemogelijkheden in hoe je het liefst wilt studeren: dat enthousiasmeert en activeert! Meer weten? Bekijk de video [https://www.youtube.com/watch?v=xNhGVNZjOCQ] of plan een afspraak voor een demo [https://studiemeister.nl/doedeupgrade/].

Studenten vinden op Hoger onderwijs online toetsen, een begrippentrainer en kennisclips. Voor docenten staan er opdrachten, cases en PowerPoints.

Bij dit boek kunnen docenten zelf toetsen samenstellen met behulp van www.toetsopmaat.nl. Deze toetsenbank bevat alle vragen uit de oefentoetsen voor studenten en daarnaast een set unieke vragen voor de docent: ideaal voor een tentamen! Toetsen kunnen worden geexporteerd naar diverse formats.
Taal: Nederlands
Aantal pagina's: 548
Verschijningsdatum: 26-05-2023

Specificaties

MerkWOLTERS-NOORDHOFF
CategorieMarketing
Tags 2200119287264 9789001022754
EAN Code
Per STUK:2200119287264
Per STUK:9789001022754
Artikelcode0011928726
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen