Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

De USM-methode - versie 3 -Het standaard managementsystee m voor enterprise service mana Van Bon, Jan

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
39,95
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Dit artikel is tijdelijk niet leverbaar en heeft een gemiddelde levertijd van 2 weken.
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

De USM-methode versie 3.
Het standaard managementsysteem voor enterprise service management

USM is een universele, methodische werkwijze om dienstverlening te managen. Complexiteitsreductie en samenwerking staan daarbij centraal.

De USM-methode voorziet in een gestandaardiseerd managementsysteem waarmee een serviceorganisatie z'n mensen, z'n middelen, z'n werkwijzen, en z'n services managet, voor een organisatiebrede dienstverleningstrategie (enterprise service management).

De USM-methode biedt een eenvoudig leerbare werkwijze, gebaseerd op bedrijfskundige principes. USM is in te zetten bij alle dienstverlenende organisaties en teams, zowel binnen organisaties als tussen organisaties, in ketens en netwerken. Al die serviceorganisaties kunnen hun werkwijzen, organisatie en tooling snel, eenvoudig en goedkoop inrichten en integreren voor de broodnodige interoperabiliteit, met behulp van de USM-methode. Daarmee leggen ze de bodem onder een klantgerichte, zich continu verbeterende organisatie.

USM past perfect op moderne aanpakken zoals Enterprise Service Management, Integrated Facility Management, Design thinking, Agile en Lean, en is de ideale partner van populaire frameworks zoals ITIL, COBIT, FitSM, IT4IT en BiSL. Met USM normaliseer je de samenwerking tussen teams voor betere samenwerking. Op die manier richt je bijvoorbeeld op een degelijke en duurzame wijze een shared service center in, over meerdere taakgebieden, voor een geintegreerde dienstverlening.

Dit boek is zowel een leerboek als een praktijkboek. Het behandelt de principes en bouwstenen van een servicemanagementarchitectuur, die je meteen in de praktijk kunt toepassen.
Taal: Nederlands
Aantal pagina's: 236
Verschijningsdatum: 09-02-2023

Specificaties

Merk16715 Import
CategorieManagement algemeen
Tags 2200119224085 9789491710285
EAN Code
Per STUK:2200119224085
Per STUK:9789491710285
Artikelcode0011922408
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen