Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

Mijn school als merk -Zo positioneer ik mijn school Pastijn, Guus J.

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
32,95
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Indien voor 18.00u besteld: Levertijd; 1-2 werkdagen
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

Wat maakt mijn school relevant voor ouders en leerlingen? Hoe positioneer ik mijn school onderscheidend van andere? Waarom zouden ouders en leerlingen voor mijn school kiezen?

De krimp in het aantal leerlingen en het tekort aan leraren maken schoolleiders en bestuurders bewust van de noodzaak om hun school of scholen aantrekkelijk te maken. Niet alleen de onderwijskwaliteit is daarbij van belang, maar zeker ook perceptie en beeldvorming. Scholen hanteren allemaal bijna dezelfde (kern)waarden. Belangrijker in de communicatie is het benadrukken van de merkwaarden. Deze zijn immers uniek en onderscheidend en gaan over de breinpositie die de school als merk inneemt. Welke breinpositie claimt jouw school bij ouders en leerlingen?

In dit boek beschrijft Guus Pastijn, in overzichtelijke stappen, de weg om een onderscheidende positie succesvol te kunnen claimen. Geen ingewikkeld marketingjargon of complexe schema's, maar een inspirerend verhaal over hoe je als niet marketingdeskundige van je school een onderscheidend merk kunt maken. Als elke school dit zou doen, dan valt er voor ouders en leerlingen, op basis van een duidelijk profiel en een aansprekende positionering, echt wat te kiezen.

Guus Pastijn is adviseur en trainer/coach op het gebied van onderwijsmarketing. Hij slaagt erin een brug te slaan tussen de wereld van de school en de marketingbenadering waar het bedrijfsleven en grote non-profitorganisaties al heel lang mee vertrouwd zijn.
Taal: Nederlands
Aantal pagina's: 176
Verschijningsdatum: 14-06-2021

Specificaties

Merk85428 Import
CategorieOverig
Tags 2200118079075 9789079336401
EAN Code
Per STUK:2200118079075
Per STUK:9789079336401
Artikelcode0011807907
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen