Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

Why Your Customer Experience Program Wil -... and 7 proven ways to avoid it Niehoff, Friederike

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
24,99
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Dit boek wordt op uw verzoek opnieuw geprint. Dit duurt gemiddeld 5 werkdagen.
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

Wist jij dat 93% van alle customer experience programma's mislukken? Lees dit boek om ervoor te zorgen dat jouw programma tot de 7% behoort die wel slaagt.


Of je nu net pas begint met CX of al een strategie hebt geimplementeerd maar worstelt om meetbare resultaten te boeken, dit boek geeft je een bewezen recept om de grootste fouten te vermijden. De auteurs hebben die namelijk al voor je gemaakt.


Ze beschrijven 7 bewezen manieren om ervoor te zorgen dat jouw CX-programma een meetbare impact heeft:
1. Het belang van cultuur niet onderschatten
2. Het concurrentievoordeel van authenticiteit gebruiken
3. Niet alleen CX maar ook de employee experience verbeteren
4. Duidelijke keuzes maken in jouw CX-strategie
5. Leiderschap commitment voor CX creeren
6. De business case van CX bewijzen
7. CX combineren met operational excellence


Het boek is een praktische gids vol concrete voorbeelden en best practices, met inspirerende en bewezen strategieen voor verschillende branches, zowel B2B als B2C. Verder bevat het boek stappenplannen die je morgen al kunt toepassen. Implementeer de tips uit dit boek om jouw impact te vergroten, betekenisvolle, klantbelevingen te ontwerpen die blijvend zijn, en daarmee jouw doelen sneller en op een duurzamere manier te bereiken.



"Most companies have great CX intentions, but way too often those intentions don't seem to leave the PowerPoint deck. In this book, you will find concrete tips and advice to change your intentions into world class execution." - Steven Van Belleghem



"This book is a must-read for all CX professionals out there. Learn from these two customer experience leaders, who have been there and done that in the world of CX and have the scars and stars to show for it. They honestly share the mistakes they made and how they relentlessly kept going." - Nienke Bloem



Friederike Niehoff is een Certified Customer Experience Professional (CCXP) met meer dan 10 jaar ervaring in het verbeteren van klantbelevingen met een duidelijke rode draad: begrijpen wat menselijk gedrag werkelijk drijft. Na het behalen van een Master of Science in Economic & Consumer Psychology aan de Universiteit Leiden, werkte ze voor bedrijven in de V.S., Duitsland en Nederland in verschillende branches. Ze is nu zelfstandig CX-consultant en interim-manager.


Aleksandra Pilniak is Hofstede Certified Practitioner in Organizational Culture en jurylid bij de International CX Awards. Ze coacht anderen al haar hele leven en houdt ervan mensen samen te brengen en hen in staat te stellen te groeien. Ze is opgegroeid in Polen, heeft in Italie gestudeerd en woont in Nederland, waardoor ze een echte expert is geworden als het gaat om culturele verschillen en het managen van internationale CX communities.



Taal: eng
Aantal pagina's: 176
Verschijningsdatum: 18-01-2023

Specificaties

Merk53916 Import
CategorieMarketing
Tags 2200119063172 9789493202207
EAN Code
Per STUK:2200119063172
Per STUK:9789493202207
Artikelcode0011906317
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen