Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
29,95
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Dit artikel is tijdelijk niet leverbaar en heeft een gemiddelde levertijd van 2 weken.
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

Marketing bestaat niet alleen bij de gratie van strategie en een holistisch perspectief op een segment of markt. Marketeers zijn bij uitstek professionals die in staat zijn om plannen 'van papier af te laten komen', te activeren en te realiseren in de vorm van nieuwe kanalen, verbeterde beleving bij klanten, gewijzigde prijsplannen, nieuwe proposities, aangescherpte merkpositioneringen en dat alles in communicatie met klanten.

Die combinatie van creatief, strategisch vernuft en de capaciteit 'to really put things in motion', maakt marketing heden-ten-dage tot een van de allerbelangrijkste functies binnen organisaties.

Alles in dit boek is marketing en de inhoud is zeer actueel, met stats, onderzoek en cases van nu. Dit Jaar. Het NIMA Marketingfacts Jaarboek 2022-2023 is zo een studieboek, een naslagwerk, een marketing-update en een serie korte opleidingen in een. Elk hoofdstuk wordt per jaar aangepast door een team vaste marketingspecialisten uit de achterban van Marketingfacts en beroepsvereniging NIMA. Van student tot ondernemer, van vakdocent tot doorgewinterde senior marketeer: zodra je echt de laatste insights, overzichten of informatie over zo'n deelgebied nodig hebt, volstaat het naslaan van een hoofdstuk.

Geen boek dus dat je van cover tot cover leest, maar een serie bondige hoofdstukken die samen de essentie van marketing omvatten. Het vak en de functie. Van marketingstrategie tot customer experience, van media tot data analytics.

Voor deze 17e editie zijn twee geheel nieuwe hoofdstukken toegevoegd: Marketing Technology en B2B-Marketing. Er zijn zijn vier Hot Topics uitgewerkt over Diversiteit in Marketing, het Marketing Team, de Duurzaamheidsparadox en het Moreel Marketing Kompas.
Taal: Nederlands
Aantal pagina's: 492
Verschijningsdatum: 21-06-2022

Specificaties

Merk81155 Import
CategorieMarketing
Tags 2200118727266 9789078972150
EAN Code
Per STUK:2200118727266
Per STUK:9789078972150
Artikelcode0011872726
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen