Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
41,25
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Indien voor 18.00u besteld: Levertijd; 1-2 werkdagen
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

Hoe werven en behouden topwerkgevers talentvolle medewerkers? Wat kunnen organisaties doen om het werkgeluk van hun medewerkers te vergroten? Hoe kan HR het voortouw nemen om de beste employee experience te creeren?
Employee experience is volgens HR trendwatchers de next step voor HR en uitgeroepen tot het HR-thema voor de komende jaren.

Organisaties beseffen steeds meer dat ze alleen tevreden en loyale klanten krijgen en behouden als hun medewerkers zelf goed in hun vel zitten. De praktijk wijst het uit: organisaties die actief werken aan het geluk van medewerkers zijn innovatiever en succesvoller.

De krappe arbeidsmarkt vraagt dat werkgevers zich veel aantrekkelijker maken om talentvolle medewerkers te werven en ook te behouden. Hoe dat je lukt? Door medewerkers op de eerste plaats te zetten en een topwerkgever te worden! Daarvoor is een goede employee experience vereiste nummer 1.

Employee experience-experts Heleen Mes en Gea Peper nemen je in dit boek mee langs de vijf factoren die de beste employee experience creeren, afgekort HEART: Happy cultuur, Energiegevende werkplekken, Agile leiderschap en organiseren, Redesign de employee journey en Technologie die voor je werkt.

Dit boek, dat als managementboek van het jaar werd genomineerd, belicht het gehele proces: van het eerste contact met een (potentiele) medewerker tot zijn vertrek, en zelfs daarna, zodat voormalige medewerkers ambassadeurs voor je organisatie zijn. Het boek geeft concrete handvatten om zelf aan de slag te gaan met het creeren van de beste employee experience. Het bevat daarnaast inspirerende praktijkcasussen van o.a. ABN AMRO, VGZ, Tony's Chocolonely, Hutten en Kinki Kappers.

Taal: Nederlands
Aantal pagina's: 200
Verschijningsdatum: 22-06-2022

Specificaties

Merk57617 Import
CategoriePersoneel en organisatie
Tags 2200118407212 9789462158009
EAN Code
Per STUK:2200118407212
Per STUK:9789462158009
Artikelcode0011840721
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen