Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
52,95
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Indien voor 18.00u besteld: Levertijd; 1-2 werkdagen
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

Actieonderzoek is een aanpak voor praktijkgericht onderzoek waarbij je onderzoek doet in de praktijk met mensen uit die praktijk. Het doel is nieuwe kennis te ontwikkelen en tegelijkertijd de praktijk te verbeteren. Met deze uitdagende aanpak vergroot je de kans dat jouw onderzoek impact heeft. Bovendien leer je er persoonlijk veel van.

Gebruik dit boek met de uitgebreide website om:
- actieonderzoek te leren kennen;
- te ontdekken hoe je het onderzoeksproces kunt vormgeven;
- interactieve methoden in te zetten om samen met anderen de praktijk te onderzoeken en te verbeteren;
- een goed onderbouwd verhaal te maken van je onderzoeksproces en -resultaten;
- dat verhaal succesvol te delen met opdrachtgevers en begeleiders.

Actieonderzoek past goed bij hbo-onderzoek en bij (aankomend) professionals. Professionals moeten een proces in gang kunnen zetten om veranderingen te implementeren. 'Actieonderzoek doen' geeft aan hoe je dat onderzoekenderwijs kunt doen en wat dat vraagt van (docent)begeleiders. Het boek legt daarvoor een stevige theoretische basis. Op de bijbehorende website vind je veel handige onderzoeksmethoden, hulp middelen en achtergrondinformatie.

Deze tweede druk is geactualiseerd met extra veel aandacht voor de verschillen en overeenkomsten met ontwerpend onderzoek, het rapporteren van meerdere cycli, en biedt nog meer methoden en voorbeelden.

Dr. Tonnie van der Zouwen MCM is lector aan Avans Hogeschool en is onderzoeker, organisatieadviseur en trainer voor interactief veranderen.

Taal: Nederlands
Aantal pagina's: 236
Verschijningsdatum: 14-02-2024

Specificaties

MerkBOOM/SUN UITGEVERIJ
CategorieStatistiek en methodologie
Tags 2200118196215 9789024445677
EAN Code
Per STUK:2200118196215
Per STUK:9789024445677
Artikelcode0011819621
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

         

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen