Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
19,99
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Indien voor 18.00u besteld: Levertijd; 1-2 werkdagen
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

The Power of Music Thinking allows users to construct a new model for innovative business by using a musical analogy. The book challenges you to embrace various perspectives simultaneously, boost collaboration, and guide readers towards refining their leadership skills. Instead of approaching business as various silos, Music Thinking treats organizations as an orchestra, with each part having its tune to add.

Split into four sections - Listen, Tune, Play, and Perform - this book breaks down collaboration by using a variety of world-class tools and theories. You'll be able to move through each of the interconnected cues that make up each chapter, employing the tactics there in order to innovate how you approach business.

Perfect for entrepreneurial minds looking to craft a stronger, sound business, Music Thinking teaches a new approach to collaboration and comes with a whole new meta-language.

Every business can find its analogy in a musical ensemble or style, it's time to understand your dynamics.
Taal: eng
Aantal pagina's: 208
Verschijningsdatum: 25-04-2022

Specificaties

MerkBIS PUBLISHERS
CategorieManagement algemeen
Tags 2200118396141 9789063696306
EAN Code
Per STUK:2200118396141
Per STUK:9789063696306
Artikelcode0011839614
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen