Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

How customer friendly am i really? -A practical guide to more cust Omer satisfaction Biesbroeck, jeannette

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
14,95
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Dit boek wordt op uw verzoek opnieuw geprint. Dit duurt gemiddeld 5 werkdagen.
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

Customer friendliness is the shortest route to better business results. That's the conclusion Jeannette Biesbroeck draws after forty years of working in the service industry. In this book she points the way to 'Customer friendliness as mastery', with which you can distinguish yourself from your competitors in your own way and within your possibilities.
The customer wants one thing above all: to be well served. In many cases: better. How do you do that? What works and what doesn't? How do you discover that?
'How customer Friendly am I really?' is a practical guide with the answers to these and many other questions, with examples based on practice. You can get started right away. Step by step towards more customer friendliness, more customer satisfaction and more revenue.
Taal: eng
Aantal pagina's: 107
Verschijningsdatum: 29-01-2022

Specificaties

MerkHRxpress
CategorieOverig
Tags 2200118398701 9789403646756
EAN Code
Per STUK:2200118398701
Per STUK:9789403646756
Artikelcode0011839870
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

         

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen