Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
14,99
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Indien voor 18.00u besteld: Levertijd; 1-2 werkdagen
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

Advertising is far more than a 30-second commercial on TV. It's everything you do to lure people into different behaviours, into other perspectives, or different opions. You're advertising all day long. For yourself, your company or brand. Your NGO, political party or school. Your neighbourhood, city or country.

In every conceivable way. By telling stories. Or twisting the facts. By making some things seem more attractive and others uglier. By sketching out an alternative. By stimulating people or discouraging them. And the nice thing about advertising is that everyone does it. But only a few are any good at it (just look around you). This book is for anyone who wants to learn how to seduce.

A loved one, a colleague, a client or, indeed, a large group of people. And, once you've read this book, you won't have to be an advertiser to do it.
Taal: eng
Aantal pagina's: 160
Verschijningsdatum: 28-06-2022

Specificaties

MerkBIS PUBLISHERS
CategorieMarketing
Tags 2200118396172 9789063696351
EAN Code
Per STUK:2200118396172
Per STUK:9789063696351
Artikelcode0011839617
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen