Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

Positioneren -Stappenplan voor een scherpe p ositionering Grinten, Jaap van der

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
40,50
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Indien voor 18.00u besteld: Levertijd; 1-2 werkdagen
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

In onze multimediale samenleving is de vraag hoe mensen over je spreken steeds belangrijker geworden. Positioneren is een marketingtechniek die je helpt de beeldvorming rond jezelf of een product, dienst of organisatie proactief te sturen.

Positioneren is geschreven vanuit het perspectief van de manager, waardoor je de kennis direct in de praktijk kunt toepassen. Op de bijbehorende website www.positioneren5edruk.nl vind je oefenopgaven en achtergrondinformatie.
Deze vijfde druk is op tal van punten bijgewerkt, naast geactualiseerde voorbeelden en cases zijn ook de laatste inzichten over brand building erin opgenomen.

Positioneren is gebaseerd op drie USP's:
. de inside-out route van positioneren;
. de focus op categorisatie in plaats van differentiatie;
. het idee dat een positionering vooral door manifestatie (in plaats van communicatie) tot leven moet komen.

Positioneren is bedoeld voor (toekomstige) managers, marketeers en communicatieprofessionals die - op basis van bewezen methoden en de laatste inzichten - op een kritische en constructieve wijze met hun merk aan de slag willen. Daarnaast is het uitermate geschikt als lesboek voor studenten commerciele economie, communicatie en creative business/media.

Rik Riezebos (Brand Capital, EURIB) en Jaap van der Grinten (docent en onderzoeker Hogeschool Inholland) werken ruim 20 jaar samen aan de ontwikkeling van de kennis en kunde op het gebied van merkpositionering.

Taal: Nederlands
Aantal pagina's: 260
Verschijningsdatum: 09-03-2022

Specificaties

MerkBOOM/SUN UITGEVERIJ
CategorieMarketing
Tags 2200118196246 9789024444984
EAN Code
Per STUK:2200118196246
Per STUK:9789024444984
Artikelcode0011819624
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

         

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen