Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending (NL en BE)

U ziet onze winkelvoorraad

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
40,00
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Indien voor 18.00u besteld: Levertijd; 1-2 werkdagen
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (NL en BE)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Artikelomschrijving

Waarom doe je soms dingen waar je helemaal geen zin in hebt, louter omdat iemand jou daartoe verzoekt? Wat is de impact van influencers op jouw oordeel? Ben je je ervan bewust dat je vaak anderen imiteert wanneer het op je gedragskeuzes aankomt? En waarom voel je je soms zo zelfverzekerd en welbespraakt in het bijzijn van bepaalde mensen, maar ga je in het gezelschap van anderen onzeker over je woorden struikelen?
In Je sociale ik verkrijg je via een aantal basisconcepten uit de sociale psychologie zicht op hoe individuen beinvloed worden door anderen, maar leer je ook hoe mensen zelf invloed kunnen uitoefenen op hun sociale omgeving. Een aantal grensverleggende en beroemde experimenten vormen de leidraad voor deze ontdekkingstocht doorheen ons sociale gedrag. De auteurs benaderen deze onderzoeken echter met de nodige kritische ingesteldheid en nuancering.
Dit boek behandelt thema's als hulpverlenend gedrag, agressie, macht, gehoorzaamheid, attitudes, vooroordelen, stereotypen en groepsdruk, vaak met een link naar de actualiteit en bredere maatschappelijke thema's.
Taal: Nederlands
Aantal pagina's: 392
Verschijningsdatum: 03-09-2021

Specificaties

Merk92106 Import
CategorieSociale psychologie
Tags 2200118186582 9789463934763
Artikelcode0011818658
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

         

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen