Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending (NL en BE)

U ziet onze winkelvoorraad

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
18,96
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Indien voor 18.00u besteld: Levertijd; 1-2 werkdagen
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (NL en BE)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Artikelomschrijving

Webcare is het uitvoeren en monitoren van online interacties met klanten en andere relaties van een organisatie via social media, met als doel het vergroten van de klanttevredenheid, het versterken van de reputatie en het stimuleren van de verkopen. Webcare is een begrip geworden bij klanten en organisaties. Het gebruik ervan is echter niet zonder risico's. Elke reactie wordt zeer snel verspreid. Een enkel verkeerd woord kan veel reputatieschade toebrengen. In de social media zijn niet alleen klanten van een organisatie aanwezig, maar ook andere relaties. De rol die iemand vervult kan snel veranderen: zo gedraagt iemand zich nog als klant, zo is het iemand die de rol van influencer aanneemt. Iedereen kijkt mee en oefent invloed uit op de organisatie en haar relaties. Dit maakt van webcare een breed begrip en een tool voor relatiemanagement. In het boek Webcare. Een tool voor relatiemanagement introduceert Renee van Zijl het begrip webcare. Zij legt uit wat de doelen zijn, welke drie vormen van webcare onderscheiden worden en welke socialmediakanalen ingezet worden. In het tweede deel van het boek komen aan de orde het organiseren, monitoren, evalueren van webcare en het reageren op berichten. De auteur besteedt veel aandacht aan technieken en strategieen voor het correct formuleren van een webcarebericht. Er zijn links opgenomen naar video's, die deelonderwerpen toelichten. Dit boek is bedoeld voor mbo- en hbo-studenten communicatie, marketing, sales, communicatie en journalistiek. Het is tevens geschikt voor communicatie-, marketing- en salesprofessionals, die meer willen weten over de mogelijkheden en risico's van webcare. Over Econtentenzo Econtentenzo levert een bijdrage aan de kennisontwikkeling van leerlingen, studenten, kenniswerkers, docenten en andere professionals binnen instellingen en bedrijven. Zij ontwikkelt, distribueert en vermarkt educatieve (e)content, in samenwerking met auteurs, schrijvers en andere professionals binnen een kennisplatform. Het platform is nog volop in ontwikkeling. Wil je meer weten? Neem dan een kijkje op www.econtentenzo.nl. Je kunt daar het boek bestellen en gratis artikelen downloaden uit de kennisbank.
Taal: Nederlands
Aantal pagina's: 80
Verschijningsdatum: 26-02-2018

Specificaties

MerkNam Publishing
CategorieOverig
Tags 2200106297191 9789492272058
Artikelcode0010629719
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

         

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen