Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending (NL en BE)

U ziet onze winkelvoorraad

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
57,23
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Indien voor 18.00u besteld: Levertijd; 1-2 werkdagen
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (NL en BE)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Artikelomschrijving

Note: This book is available in several languages: Dutch, Chinese, Brazilian Portuguese, English, German, French, Spanish.

CONTAINS THE TEXT FOR THE FULL ISO/IEC STANDARD
This groundbreaking new title looks at the ISO/IEC 20000 Standard: the scope and the its basis on the concept of a quality management system. By explain the basic processes and functions within IT Service Management it describes for the reader some of the common concepts and definitions that are understood across the globe. It builds on this by describing the basic building blocks of the standard that can be applied to ANY service management framework: whether it is ITIL or any other. ISO/IEC 20000 An Introduction describes Service Management standards that must be attained for corporate accreditation

Languages available: English, German, Spanish,, Dutch, Japanese

Taal: eng
Aantal pagina's: 226
Verschijningsdatum: 22-10-2019
Verschijningsvorm: pocket

Specificaties

MerkHAREN PUBLISHING VAN
CategorieManagement algemeen
Tags 2200100310384 9789087530815 9087530811
Artikelcode0010031038
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

         

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen