Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending (NL en BE)

U ziet onze winkelvoorraad

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
34,83
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Indien voor 18.00u besteld: Levertijd; 1-2 werkdagen
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (NL en BE)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Artikelomschrijving

  • Note: This book is available in several languages: Dutch, English, French, Spanish.

    Het best verkochte handboek over ITIL

    Dit boek is, met zijn voorgaande edities, al jaren het toonaangevende boek over ITIL. Het boek heeft zijn plaats verdiend bij de vele experts die zich bezighouden met de implementatie van best practices op het gebied van IT-servicemanagement, bij ITIL-trainingen, in het MBO en HBO, enz.

    Deze versie van sluit aan op ITIL V3. Het boek is net als de vorige edities bondig geschreven, maar dit neemt niet weg dat alle aspecten van ITIL V3 aan bod komen:
    de levenscyclusbenadering van ITIL V3 wordt uitvoerig behandeld. En allen die bekend zijn met ITIL V2, zullen blij zijn dat in deze editie de processen apart worden behandeld. De lezer kan hierdoor gemakkelijk de processen eruit lichten die voor hem of haar belangrijk zijn, in zijn dagelijks werk of in een opleiding of training.

    Hoofdindeling van dit boek:
    DEEL 1: De ITIL Servicelvenscyclus
  • De servicelevenscyclus: concept en overzicht
  • Levenscyclusfase: Servicestrategie
  • Levenscyclusfase: Service-ontwerp
  • Levenscyclusfase: Servicetransitie
  • Levenscyclusfase: Serviceproductie
  • Levenscyclusfase: Continue serviceverbetering
    DEEL 2: Functies en processen
  • Inleiding functies en processen
  • Functies en processen in Servicestrategie
  • Functies en processen in Service-ontwerp
  • Functies en processen in Servicetransitie
  • Functie en processen in Serviceproductie
  • Functies en processen in Continue serviceverbetering

    Reacties op vorige edities van dit boek:
    "....als je op zoek bent naar het beste ITIL-introductieboek op de markt, zoek dan niet verder."
    "....dit boek zou door alle IT-professionals gelezen moeten worden."
    "....geen enkel boek heb ik meer aanbevolen dan dit boek. Het versterkt het begrip van de core ITIL-boeken....leest gemakkelijk weg....geen poespas.... dit is zonder enige twijfel het beste IT-servicemangementboek."
    "..... complimenten voor de heldere tekst, prima leesbaar met goede figuren - het maakt ITIL een stuk toegankelijker."

    This new title looks at Good Practices as described in the ITIL V3 upgrade. Focusing on the Lifecycle approach, this new publication covers, the following steps in detail:
  • Service Strategy
  • Service Design
  • Service Operation
  • Service Transition
  • Continual Service Improvement

    French, Spanish, German, Italian and English also available. Japanese Spring 2009

    Taal: Nederlands
    Aantal pagina's: 379
    Verschijningsdatum: 20-03-2014
    Verschijningsvorm: pocket

Specificaties

MerkHAREN PUBLISHING VAN
CategorieInformatica & management
Tags 2200100062276 9789087530563 9087530560
Artikelcode0010006227
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

         

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen