Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
49,50
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Indien voor 18.00u besteld: Levertijd; 1-2 werkdagen
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

Communicatie en media zijn niet meer weg te denken uit ons dagelijkse leven of onze maatschappij. Toch weten we slechts weinig over die zaken. We weten misschien wel hoe we contact kunnen leggen met elkaar en welke apps er bestaan, maar hoe functioneren al die verschillende media eigenlijk? En waar begint en eindigt communicatie?

Dit inleidende handboek biedt een overzicht van alle historische en hedendaagse ontwikkelingen binnen de communicatiewetenschappen. Daarnaast bevat het herkenbare praktijkcases, met hedendaagse voorbeelden van Arjen Lubach tot Grand Theft Auto. Bovendien besteden we bijzondere aandacht aan vraagstukken over macht, sociale integratie en identiteit.

Voor studenten is Communicatiewetenschappen in perspectief een ideale en toegankelijke kennismaking met de communicatiewetenschappelijke theorie en het onderzoek daaromtrent. Tegelijkertijd is het een aanrader voor iedereen die de werking van de media in de 21e eeuw beter wil begrijpen.
Taal: Nederlands
Aantal pagina's: 544
Verschijningsdatum: 27-10-2022

Specificaties

Merk92106 Import
CategorieOverig
Tags 2200118186179 9789463934428
EAN Code
Per STUK:2200118186179
Per STUK:9789463934428
Artikelcode0011818617
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen