Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending (NL en BE)

U ziet onze winkelvoorraad

Data Waarde Creatie -zo verdien je geld in het digi tale tijdperk Ierlant, Ken van

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
47,12
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Indien voor 18.00u besteld: Levertijd; 1-2 werkdagen
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (NL en BE)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Artikelomschrijving

Dit boek gaat over data, en hoe ermee om te gaan. Vanuit een historische beschrijving van waar wij nu staan aan het einde van de Covid-19 pandemie en alle (technologische) veranderingen die daar het gevolg van zijn geweest, nemen de auteurs de lezer mee naar een toekomst die er al is. Daarbij hebben organisaties de keuze uit twee scenario's: of een blauw proces volgen van het doorvoeren van drastische kostenreducties waarbij de digitalisering als een efficiencytool wordt ingezet, of kiezen voor Digitale transformatie 4.0 met een disruptief leidmotief.

De auteurs zijn deskundigen van diverse pluimage, niet alleen visionairs, maar ook strategen, communicatiecoaches, economen en IT en privacy advocaten. En dit leidt tot vele verrassende en onverwachte inzichten: dit boek kan uw ondernemersvisie op zijn kop zetten!

Aan de orde komen de vele technische ontwikkelingen, zoals artificiele intelligentie, blockchain en quantum computers. Maar daarnaast komen ook vele andere aspecten aan de orde zoals psychologie, taal, goed bestuur en 'compliance'. De lezer wordt vertrouwd gemaakt met kreten als 'emerging technologies' en 'disruptors rules'. Al met al biedt het een echt holistische kijk, geillustreerd met vele aansprekende voorbeelden, beelden, statistieken en andere figuren, die het boek verlevendigen.

De grootste waarde van het boek is dat ook de stap wordt gemaakt om die theorie te vertalen naar de dagelijkse operatie van een onderneming. Ook door aandacht te besteden aan de juridische aspecten. Dit in het besef dat complexe veranderingen, zeker waar het gaat om slim gebruik van data van bestaande ondernemingen en mensen, niet plaats kunnen vinden zonder grondige kennis van het (Europese) recht en de ervaring en vaardigheid die ook om te zetten in goede afspraken.

Besteed een paar dagen aan het doorlezen van dit boek, zodat je als ondernemer je directie, management en zelfs je CIO/CTO 's kan verbazen met de opgedane en actuele kennis. En het helpt je zeker om keuzes te maken voor de toekomst en de eigen strategie, visie en missie van je organisatie aan te passen aan de technologische golf die er over ons heen spoelt.




"Kan een boek over data jouw ondernemersvisie op zijn kop zetten? Ja, dat kan met dit boek!"

Ernst van Win, Partner De Clercq Advocaten en Notariaat




"Dit boek geeft vele handreikingen en doorkijkjes naar hoe het beter kan. De schrijvers zeilen 'strak aan de wind', en zorgen ervoor dat u geprikkeld wordt. We complimenteren de auteurs met deze state-of-the-art bundeling van kennis en kunde!"

Wouter Bronsgeest, voorzitter KNVI & Sandra de Waart




"Maak niet de fout te denken dat het allemaal zo'n vaart niet zal lopen. Uw voorsprong heeft u nu met dit boek in handen!"

Flip Houtman, ondernemer, investeerder en algemeen directeur Ventus Groep
Taal: Nederlands
Aantal pagina's: 250
Verschijningsdatum: 07-09-2021

Specificaties

MerkHAREN PUBLISHING VAN
CategorieManagement algemeen
Tags 2200118193085 9789401807777
Artikelcode0011819308
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

         

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen