Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

Marketing in de nieuwe economie -Handleiding voor het creeren Van echte waarde Kuijten, Marco

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
27,90
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Indien voor 18.00u besteld: Levertijd; 1-2 werkdagen
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

Vraag jij jezelf weleens af hoe opvattingen over de economie het werk van de marketeer beinvloeden? Wie in de maatschappij en de politiek rondkijkt, ziet iets opvallends: onze honderd jaar oude ideeen over de economie zijn aan het veranderen. Aannames over de economie worden ter discussie gesteld.

Kan onze economie wel onbeperkt blijven groeien?
Draagt onze economie wel voldoende bij aan een groei in welzijn?
Profiteert iedereen voldoende van de groei in welvaart?
In Marketing in de nieuwe economie legt Marco Kuijten de link tussen onze opvattingen over de economie en het werk van de marketeer. De opkomst van de nieuwe economie heeft het economieonderwijs op hogescholen en universiteiten al beinvloed, nu is het tijd voor het marketingonderwijs. Marketingstudenten leren te weinig over de rol die marketing speelt in de maatschappij. Maar vergis je niet! Dit boek is geen economieboek. Het gaat over marketing en haar taak: het creeren van waarde.

Het boek is gericht op hbo-studenten en young professionals die invulling willen geven aan hun werk als marketeer in een nieuwe economie.

Marco Kuijten durft vraagtekens te plaatsen bij de relevantie van marketing, maar geeft ook oplossingen voor hoe het anders kan. Met behulp van praktijkvoorbeelden en een aantal eenvoudige stappen kunnen marketeers werken aan het creeren van echte waarde en zo weer relevant worden. Zowel in het bedrijfsleven als in de maatschappij.

"Het is een pleidooi voor marketing als een positieve kracht,
als een discipline die een werkelijk waardevolle bijdrage levert aan onze samenleving.
Marco gelooft dat dit mogelijk is mits marketeers zich laten leiden door
andere economische uitgangspunten en zich richten op welzijn en op het behoud van
de planeet naast het scheppen van welvaart."
- Uit het voorwoord van Kaj Morel
Taal: Nederlands
Aantal pagina's: 244
Verschijningsdatum: 23-06-2021

Specificaties

MerkSWP, BV UITGEVERIJ
CategorieMarketing
Tags 2200118002561 9789085601142
EAN Code
Per STUK:2200118002561
Per STUK:9789085601142
Artikelcode0011800256
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

         

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen