Inloggen
Winkelmandje
Vanaf € 17,50 gratis verzending (NL en BE)
Zie hier of het in de winkel is
Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
32,06 34,95 Incl. BTW
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Indien voor 18.00u besteld: Levertijd; 1-2 werkdagen
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (NL en BE)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Veel gestelde vragen

Artikelomschrijving

De complexiteit van het publieke domein stelt bestuurders en managers voor grote uitdagingen. Hoe richt je organisaties in, in een sterk wisselende omgeving waarin onvoorspelbaarheid de centrale karakteristiek is?

Onze huidige managementmethoden zijn vooral gericht op stabiliteit, controle en voorspelbaarheid. Maar de complexe kwesties waarmee dienstverlenende organisaties worden geconfronteerd, vragen juist om meer ruimte voor vakmanschap en voor nieuwe oplossingen en ideeen. Managen in een complexe omgeving vraagt om een wijze van besluitvorming en aansturing die zich aanpast aan de context en meebeweegt met ontwikkelingen en om leiderschap dat mensen stap voor stap in een bepaalde richting beweegt en daarbij rekening houdt met de continu veranderende omstandigheden.

Organisatie-ontwikkelaars Mirjam Coret en Michiel Grunwald ontwikkelden een aanpak waarmee ze verschillende organisaties in het sociale domein hielpen hervormen. In dit boek beschrijven zij zowel de grote lijnen van een organisatieontwikkeling als gedetailleerde voorbeelden van wat dat in de praktijk betekent. Dit boek biedt naast een theoretische achtergrond ook concrete stappen die een houvast geven aan managers, bestuurders en iedereen in het sociaal domein om te komen tot een blijvend lerende organisatie. Om zo een fundamentele verandering van de hele organisatie te bewerkstelligen, door die in te richten op het doen van het waardewerk vanuit het perspectief van de klant.

Wie deze uitdaging wil aangaan, vindt in dit boek veel inspiratie voor anders denken en anders doen.

Taal: Nederlands
Aantal pagina's: 284
Verschijningsdatum: 08-04-2021

Specificaties

MerkNam Publishing
CategorieBestuurs- en beleidskunde
Tags 2200117911659 9789492595324
EAN Code
Per STUK:2200117911659
Per STUK:9789492595324
Artikelcode0011791165
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

     

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen
20210509 01:18:19 PC00False0FalseTrue0