Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
56,95
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Indien voor 18.00u besteld: Levertijd; 1-2 werkdagen
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

- Compact en toch zeer compleet;
- veel aandacht voor o.a. data analytics, customer touchpoints en de deeleconomie;
- handige ondersteunende website met extra les- en studiemateriaal.

Essentie van dienstenmarketingmanagement leert studenten hoe zij binnen dienstverlenende organisaties op een efficiente manier invulling kunnen geven aan het marketingbeleid. Daarbij wordt zowel gekeken naar de offline als online marketingtools waarover organisaties beschikken. Het is daarmee een zeer praktisch en overzichtelijk handboek. Compact, maar desondanks zeer compleet.

Horecaondernemingen, onderwijsinstellingen, consultancybureaus, schoonmaakbedrijven en ziekenhuizen (maar bijvoorbeeld ook de media!) - het zijn allemaal dienstverleners. Willen zij waarde creeren voor hun klanten en stakeholders, dan zullen zij hun diensten optimaal moeten managen. Grondige kennis van dienstenmarketing is daarbij onmisbaar. Dit boek is een onmisbare vraagbaak bij het verwerven van die kennis.

Deze nieuwe, derde editie van Essentie van Dienstenmarketingmanagement is geheel geactualiseerd en biedt ook nu weer veel voorbeelden uit dit dynamische vakgebied, evenals praktische invalshoeken, zonder te verzanden in complexe overwegingen. Aan de vertrouwde, compacte benadering van de materie wordt vastgehouden. Daarnaast volgt de opzet van het boek nu een logische driedeling: inleiding, theorie, uitvoering. Hiermee kan de lezer direct aan de slag voor een dienstverlenende organisatie.

Essentie van dienstenmarketingmanagement is met name geschikt voor opleidingen als Commerciele Economie, Facility Management en Small Business & Retailmanagement. Maar ook binnen het Hotelonderwijs of voor opleidingen als Recreatie & Toerisme of Media & Entertainment kan het uitstekend worden gebruikt. Inzetbaar vanaf de propedeusefase.
Studenten vinden in de ondersteunende online omgeving o.a. toetsvragen. Voor docenten staan er collegesheets en cases.

Bij dit boek kunnen docenten zelf toetsen samenstellen met behulp van www.toetsopmaat.nl (URL TOEVOEGEN: https://toetsopmaat.nl/). Deze toetsenbank bevat alle vragen uit de oefentoetsen voor studenten en daarnaast een set unieke vragen voor de docent: ideaal voor een tentamen! Toetsen kunnen worden geexporteerd naar diverse formats.

Dit boek is ook beschikbaar als e-book via het platform Bookshelf (URL TOEVOEGEN: https://bookshelf.nl/). Zoek het E-ISBN van dit boek > (URL invoegen: https://www.noordhoff.nl/hoger-onderwijs/overzicht-e-isbns)

Ton Borchert is - na diverse marketing- en managementfuncties in binnen- en buitenland - werkzaam als hogeschooldocent Marketing bij Hogeschool Utrecht / HU Business School. Hij verzorgt daarnaast regelmatig (internationale) cursussen en projecten en doet promotieonderzoek naar dienstverleningsprocessen
aan de Maastricht School of Management. Ook heeft hij
een aantal landelijk bekende marketingboeken op zijn naam staan.

Taal: Nederlands
Aantal pagina's: 270
Verschijningsdatum: 19-04-2021

Specificaties

MerkWOLTERS-NOORDHOFF
CategorieMarketing
Tags 2200117901162 9789001749927
EAN Code
Per STUK:2200117901162
Per STUK:9789001749927
Artikelcode0011790116
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen