Inloggen
Winkelmandje
Vanaf € 17,50 gratis verzending (NL en BE)
Zie hier of het in de winkel is
Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
22,89 24,95 Incl. BTW
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Indien voor 18.00u besteld: Levertijd; 1-2 werkdagen
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (NL en BE)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Veel gestelde vragen

Artikelomschrijving

De tijd is misschien wel de belangrijkste levensader die we hebben. Een die ons allen dagelijks bezighoudt. Vaak omdat we tijd tekort komen. Sommigen beweren dat de tijd door onze vingers glipt; anderen verkondigen dat er een succesformule is voor waardevol omgaan met tijd. Maar zijn deze beweringen waar? In De Tijd van Succes wordt aandacht besteed aan deze thema's. Daarbij is het primaire doel van dit boek om ons tijdsbewustzijn te vergroten. De auteur is namelijk van mening dat de tijd beter verdient dan de achteloosheid waarmee velen met de tijd omgaan.

In De Tijd van Succes worden twaalf bekende Nederlanders geinterviewd over het belang van tijd in hun leven en carriere. De manier waarop tijd hen bezighoudt, hun tijdsindeling en de wijze waarop zij omgaan met tijd passeren de revue. Een rijke verzameling van uiteenlopende, persoonlijke verhalen van BN'ers rondom het onderwerp tijd, is het resultaat. Dat maakt de gevoerde gesprekken heel anders dan anders. Want normaal gesproken gaan interviews met BN'ers over het succes in hun carriere. Vaak boeiend, maar daarbij blijft de volgende vraag onbeantwoord: Wat speelt er achter die successen? Heeft de omgang met, in het bijzonder, de tijd een rol gespeeld? En zo ja, hoe dan? Een interessante zoektocht.

Ben Jansen startte zijn loopbaan ruim 35 jaar geleden in onderzoek naar ploegenarbeid en is uitgegroeid tot wereldwijd een van de topexperts en visionairs op het gebied van workforce planning & management. Tijd is zijn grote passie. Daarom richtte hij elf jaar geleden de Stichting Time Design op. Deze stichting, waarvan Dehora een van de hoofdsponsors is, wil de katalysator zijn op het vlak van de totstandkoming van een nieuwe tijdsarchitectuur in Nederland. Met Dehora en de stichting voedt Ben met grote regelmaat de discussie over de toekomst van arbeidstijden, workforce planning en uiteraard tijd. Omdat 'time is all we have'.
Taal: Nederlands
Aantal pagina's: 160
Verschijningsdatum: 08-03-2021

Specificaties

MerkNam Publishing
CategorieOverig
Tags 2200117923980 9789083124704
EAN Code
Per STUK:2200117923980
Per STUK:9789083124704
Artikelcode0011792398
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

     

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen
20210519 00:41:37 PC00False0FalseTrue0