Inloggen
Winkelmandje

Vanaf € 17,50 gratis verzending

U ziet onze winkelvoorraad

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
77,50
Zet op verlanglijst

Verschijningsdatum -> onder de artikelomschrijving

Indien voor 18.00u besteld: Levertijd; 1-2 werkdagen
Toevoegen aan favorieten
  • Altijd de laagste prijs voor nieuwe Nederlandstalige boeken
  • Bijna altijd een scherpe prijs voor kantoorartikelen
  • Gratis verzending vanaf € 17,50 (Binnen NL)
  • Retouren na mailoverleg met de winkel
  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

- Behandelt het volledige online marketingproces;
- geschreven door meer dan twintig topspecialisten;
- meest gebruikte boek voor online marketing in het hbo!
Basisboek Online Marketing is het standaardwerk voor het vakgebied online marketing. Het boek maakt studenten wegwijs in de theorie achter online marketing, maar ook in de technieken en media. Kortom, het volledige marketingproces!
Het boek gaat van start met het kernprocesmodel en belicht vervolgens de strategische aspecten van online marketing. Daarbij is volop aandacht voor online consumentengedrag. Hierna komen alle relevante aspecten van websites aan bod: het ontwerpen van effectieve sites, de site als distributie- of communicatiekanaal en de site als onderdeel van het product.
Deze nieuwe, vierde editie besteedt extra aandacht aan technologieen als Artificial Intelligence en Natural Language Processing. Daarnaast wijst het boek lezers nog systematischer op de noodzaak doelstellingen te kwantificeren en het rendement van digitale marketingactiviteiten permanent te meten. Door het hele boek heen zijn recente onderzoeksresultaten, technieken, bronnen en voorbeelden verwerkt. De twee basismodellen die in bijna ieder hoofdstuk terugkomen - de online marketingfunnel en het BAIA-model voor online marketingcommunicatie - worden in deze editie al in hoofdstuk 1 kort behandeld.
Er is ook een identieke Engelstalige versie met internationale voorbeelden en cases > Digital Marketing Fundamentals, ISBN 9789001749842 [Johanna, graag link invoegen als die er al is!])
Basisboek Online Marketing wordt gebruikt door meer dan driekwart van de studenten van commerciele opleidingen als Commerciele Economie, Communicatie, Small Business & Retail Management en NIMA-opleidingen. Het boek is in te zetten vanaf de propedeusefase.
Studenten vinden in de ondersteunende online omgeving o.a. toetsvragen, kennisclips en een begrippentrainer. Voor docenten staan er opdrachten, casussen, PowerPoints met figuren en tabellen en antwoorden en uitwerkingen.
Dit boek is ook beschikbaar in studiemeister (URL TOEVOEGEN: https://studiemeister.nl/). Dit platform biedt docenten de mogelijkheid de les volledig op maat aan te bieden. Met studiemeister kun je content van Noordhoff gemakkelijk combineren met eigen materiaal. Studenten vinden alle essentiele informatie op een plek en betalen bovendien alleen voor materiaal dat door de docent klaargezet wordt om het vak onder de knie te krijgen. Studiemeister geeft docenten realtime inzicht in de voortgang van de studieresultaten.

Bij dit boek kunnen docenten zelf toetsen samenstellen met behulp van www.toetsopmaat.nl (URL TOEVOEGEN: https://toetsopmaat.nl/). Deze toetsenbank bevat alle vragen uit de oefentoetsen voor studenten en daarnaast een set unieke vragen voor de docent: ideaal voor een tentamen! Toetsen kunnen worden geexporteerd naar diverse formats.
Dit boek is ook beschikbaar als e-book via het platform Bookshelf (URL TOEVOEGEN: https://bookshelf.nl/). Zoek het E-ISBN van dit boek > (URL invoegen: https://www.noordhoff.nl/hoger-onderwijs/overzicht-e-isbns)

Marjolein Visser (Register Marketeer) is managing consultant van adviesbureau MarketWise en oprichter van TourWise, online marketingoplossingen voor toerisme en recreatie. Daarnaast verzorgt zij incompanytrainingen en is betrokken bij verschillende master- en hbo-opleidingen. Visser werkte o.a. voor De Hypothekers Associatie, Achmea, AEGON, SNS Bank en Randstad. Zij schreef zes boeken en tientallen artikelen over uiteenlopende marketingonderwerpen.
Berend Sikkenga ? (Senior Marketing Professional) was een gepassioneerde digital manager met bijna twintig jaar ervaring aan zowel bureau- als klantzijde. Hij was als Director E-commerce & Grocery bij LEGO verantwoordelijk voor sales en omnichannel in de Benelux. Hij verzorgde daarnaast trainingen en gastcolleges en was meerdere jaren auteur in het Marketingfacts Jaarboek. Sikkenga startte zijn carriere bij internetadviesbureau Red Hot Minute (voorheen Booleanpark) en gaf daarna in verschillende functies leiding aan marketing-, sales- en servicemanagement bij Essent en Ziggo.

Taal: Nederlands
Aantal pagina's: 672
Verschijningsdatum: 21-01-2021

Specificaties

MerkWOLTERS-NOORDHOFF
CategorieMarketing
Tags 2200107793197 9789001752200
EAN Code
Per STUK:2200107793197
Per STUK:9789001752200
Artikelcode0010779319
VerpakkingSTUK

Stel een vraag over dit artikel

         

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen